Nädal: veri, murrud ja ehitustöödega kah ajast maas

Esmaspäev ei tõotanud midagi head. Esmalt helistati mulle Suure Venna kooli meditsiiniõe poolt ning paluti oma kehvasti tundev laps koju viia. Rongaema võsukesena pidi ta need mõned sajad meetrid siiski ise tulema. Järgmise telefonikõne sain pealelõunal Väikevenna treenerilt. Lapsel on peahaav. Müramise käigus oli Väikevenna pea läinud vastu ukselinki ning ma võtsin üle verd jooksva Väikevenna. Poiss, kellega müramise käigus haav oli saadud, nuttis veel hullemini ning kallistas mu verist lapsukest ja palus hardalt vabandust. Silitasin siis ühte verist ning teist nutuniisket pead ning kui olukord oli kontrolli all, hakkasid poisid üksteise võidu närvide rahustuseks rääkima kõigist inimestest, keda nad olid teadnud ning kes olid verest tühjaks jooksnud. Tundus, et neid oli rohkesti.

Üks haige lapsuke auto peal, sõitisme koju teise juurde. Noh, vähemasti tundis Suur Vend end juba paremini ning lahendas matemaatikaülesandeid.

Edasi kulges nädal juba pisut rahulikumas tempos. Ei, tegelikult kulges see nädal õigupoolest nii kiiresti, et vahepealseid päevi justkui polekski olnud. Ühel päeval käisime Väikevennaga arsti juures, ühel teisel päeval ostsime Suurele Vennale talvesaapad. (Ainult juuksuri lükkasime igaks juhuks peahaava tõttu järgmisse nädalasse.) Kõrreke käis lisaks oma tavapärastele umbes sajale ringile veel ka raamatukogu lauamänguõhtul. Lisaks tellis Väikevend endale internetipoest omaenda raha eest uue lego, ning mõtles selles küsimuses ümber niipea, kui pangaülekanne oli sooritatud. Nii et ootame siis tellimuse ära, saadame tagasi ning alustame otsast peale.

Laupäeval olid Suurel Vennal võistlused. Üks võit, üks kaotus ning meie oma poolt korralikud esitused. Väikevend oli ka teist mängu vaatamas ning vaatas minu süles istudes mängu nii rahulikult, et mul tekkis tõsine kahtlus, et ta on uuesti haigeks jäänud. Õnneks oli ta kodus tavapäraselt tegus – kihutas tongirevolver käes ringi ning tuletas mulle meelde, et ma olin lubanud temaga koos legodest kindluse ehitada.

Suur Vend hakkas kohe peale võistlusi koos härraga matemaatikat tegema. Mina lugesin ja hindasin referaate. Härrased lõpetasid juba umbes poole öö ajal, minul on jäänud veel viiendike ja seitsmendike tööd. Noh, ja siis veel pesud ära triikida ja legodest loss ehitada. Nii et tavaline nädalavahetus.

2 thoughts on “Nädal: veri, murrud ja ehitustöödega kah ajast maas

  1. swisssirja ütles:

    Hm, ma alles praegu lõin käega laksti vastu laupa – ka õpetaja!
    Aga muidu kõlab kõik kuidagi tuttavalt, või vähemalt rütm on sama. Jaksu!

Lisa kommentaar

