Natukene justkui suvevaheaeg

Kui ma pealelõunal lõpuks töölt koju jõudsin, ajas Väikevend naabripoisiga trepil istudes ja jalgu kõlgutades juttu. Ilm oli selle aasta kohta tõesti ilus, päike paistis. Aianurgas lõhnas sirel.

Väikevend sai täna tõesti oma esimese hinnetega klassitunnistuse. Hinded olid päris head ja Väikevend eluga ärateenitult rahul. Koolist leidsime üles kadunud pinali, lauamängu, jope, talvesaapad ja veel terve kotitäie asju. Kõik justkui maast leitud!

Minu kooliaasta pole kaugeltki veel läbi. Jäin jälle suvetööle, ja siis tulevad veel lõpueksamid. Noh, vähemalt kolmepäevasel Rootsi-kruiisil käisin oma klassiga ära (kõik, kaasa arvatud ma ise, naasesid elu ja tervisega, ehkki täiesti kurnatult.) Hetkeks on tunnistused jagatud ning laste toodud piibelehed siinsamas toas vaasis. (Kuhu ma need selle hirmsa karvase kiskja eest ikka varjule toon. Kass Kuki on meister lillevaase ümber ajama.)

Kõrreke läheb homme klassiga metsa, kummikud ja toidukott on juba valmis. Kummikuid soovitasin mina ning toidukott seepärast, et veidrustele, nagu näiteks taimetoit, polevat metsas kohta.

Suurel Vennal on veel kaks eksamit.

Lisa kommentaar

