See nädal, kui sirel õitsema hakkas

Kui ma paar nädalat tagasi rattad hooldusesse viisin, pidasin plaani autovõtmed üldse ära panna ja igal poole rattaga sõita.

Tühjagi see nii läks. Ühe korra sõitsime Väikevennaga hommikul kooli, paar korda olen käinud trennis, mõned korrad poes ja kaks korda turul.

Eelmisel laupäeval ostsin turult tomateid ja värsket hapukurki. Palusin Tartu kuulsaimalt turumüüjalt Pjotrilt kuus kurki.

Kuidas kuus, imestas Pjotr. Sel aastal on moes kaheksa kurki! Ja tahtis mulle kohe ka seemnesibulaid müüa.

Sel nädalal oli Pjotr juba avaturul.

Aga see pole muidugi ainus kirjapanemist vääriv uudis.

Väikevend on kenasti maha saanud neljanda klassiga, kusjuures viimase õppeveerandi tulemused on paremad kui varasemad. Nii et kui härra laupäeval lapsi ja kodu hoidma saabus, otsustas ta premeerida Väikevenda kõige moodsama saadaoleva vurriga.

Kõrrekesel on veel arvestused ja metsaminek, enne, kui kooliaasta läbi saab.

Suurel Vennal on aga tunnid läbi ja eksamid ees.

Minul ka. Lisaks lähen veel klassiekskursioonile. Sestap siis ka härra lapsi ja kodu hoidmas. Pole vaja ilmselt öeldagi, et ta võtab oma missiooni äärmiselt tõsiselt.

Täna kärpis (õitsvaid) õunapuid, viis lapse Annelinna kaudu muusikakooli pilli harjutama (rattaralli oli meil siin parasjagu), ostis jalgpallimeeskonnale sobivas koguses toitu, treis koos poistega sarapuuokstest grillvardad,  grillis suure osa jalgpallimeeskonnale mõeldud toidust ka ära, leidis, et meile oleks koju vaja suuemat külmkappi ning lõpetas just Väikevenna instrueerimise teemal kuidas mitte välja surra ja missugusesse ülikooli tasub õppima minna.

Maja ees hakkas õitsema sirel.

5 thoughts on “See nädal, kui sirel õitsema hakkas

  1. reet ütles:

    Kuulus müüja Pjotr … kas ta näeb kohe välja ka nagu Pjotr? Mul tuleb kohe üks mees silme ette, kes seemnesibulaid müüb ja kogu aeg turul on, aga ma ei tea, mis ta nimi on. Valeri ilmselt ei ole, need käivad teist nägu.

  2. iibis ütles:

    Siin see Pjotr on:
    http://tartu.postimees.ee/3636321/kusitlus-mida-oleks-vaja-muuta-tartu-turul

    Minu soojad tunded tema suhtes on pärit ajast, kui ma ootasin oma esimest last. Ta andis alati, kui ma oma kõhuga tast möödusin, mulle tasuta hapukurgi, öeldes, et just seda on mul vaja. (Tal oli muidugi õigus.)

  3. mairi ütles:

    Petja ju, kõigi lemmik :)! Minusugustega juhtub tema käes ikka see, et lähed kilo ostma, olgu kurki või kapsast, ostad kaks – ja enne, kui kotisuu seotud saab, räägib Petja juba: “Mehele ikka küüslauku ka võtad? Ja sibulat, sibulat võta kindlasti, kuidas siis sibulata saab!”

Lisa kommentaar

