Valged pühad

No nii. Inimesed peaksid ju rõõmustama, kui pühadeks lumi maha tuleb.

Pealegi, väga mõnus nädal oli. Laste suureks rõõmuks oli härra pea terve nädala olemas, ja ma ise ei väsi sellistel kordadel kunagi nentimast, kui imepärane on kahe lapsevanemaga süsteem.

Meile kolis selle aja jooksul sisse Mamma klaver. Mamma klaver kolis sinna kohta elutoas, kus ma olen harjunud triikima. Triikisin igaks juhuks enne kõik pesud ära, sest mine tea, kas üldse enam kunagi saab. Selgus, et saab, kuigi elutoas, kus on klaver, on justkui vähem ruumi, kui ilma klaverita toas.

Reedesel vabal päeval käisime koos vanaemadega Vildes söömas. Pole sinna ammu sattunud, see koht tekitas palju mälestusi. Oli meeleolukas lõuna, toit oli maitsev. Vanaemakooki vahukoorega saab seal muide endiselt.

Laupäeval sõitis härra minema. Suurel Vennal oli oma uue jalkaklubi eest esimene päris-mäng.

Kasutasin tema äraolekut püreesupi keetmiseks. Kuna olin ostnud munade värvimiseks poest viimase punase kapsa, mis oli päris kopsakas, siis otsustasin, et lisan ka seda supile. Tulemuseks on tõdemus, et ma ei keeda enam mitte kunagi punasest kapsast püreesuppi, sest supi värv oli nagu… ma parem ei ütle, mis asi.  Krutoonid ja kõrvitsaseemned parandsid  üldmuljet ainult pisut ja ma ei pannud pahaks, kui Väikevend küsis, kas võib endale hoopis spagette keeta.

Kui Suur Vend tuli õhtul võistlustelt tagasi, oli ta näljane ja heas tujus. Ta oli löönud ka värava, ehkki, nagu ma sain aru, peaaegu, et kogemata.  Ta sõi ära järelejäänud kõrvitsaseemned, soojad võileivad, kolm kanafileed ja kausi müslit.  (Ma halastasin talle ega pakkunud jubeda väljanägemisega suppi.)

Munad värvisime sibulakoorte, punase kapsa ja toidupoest ostetud mustrikiledega.

Tänane lõuna õnnestus mõnevõrra paremini, punast kapsast ma enam ei kasutanud ka. Kuigi, ma ei tea, kas ja kuidas see ära lõpetada, et Suurele Vennale jääb õe liha-mittesöömine ikka kuidagi väga ette. (Olen tähele pannud, et mehi see millegipärast üldse ärritab.)

Tänasega saab pühadeaeg läbi. Pisut sai puhata, natukene spordiklubis end liigutamas käia, mängida Viit sekundit, hästi palju süüa. Üks toit on veel söömata ka. Kuna poisid pashat väga ei hinda, tegin hoopis kohupiimakooki.

Lumesadu on hetkeks lõppenud. Suur Vend on veel kinost tulemata. Homme jälle kooli. Sooja ilma pole veel niipea loota.

IMG_1355[1]

5 thoughts on “Valged pühad

  1. Indigoaalane ütles:

    Punane kapsas tahab hapet saada. Pane järgmisel korral päris lõpus juurde, nii nagu borsi puhul peet, ja lisa äädikat juurde.

  2. Paula ütles:

    Ma usun, et see supp nägi välja nagu muda

    • iibis ütles:

      Muda on minu supi kõrval nohu! Mulle meenus pigem paar päeva varem keldri aknalaualt koristatud ollus, mille juures tõdesin, et kui miski näeb välja nagu kassi okse, siis see ka on kassi okse. Nüüd sain teada, et see võib olla ka supp…

  3. nodsu ütles:

    salat tuleb punasest kapsast see-eest imeilus. fetajuustu (või mingi toorjuustu), pähklite/seemnete ja õliga, jube hea, sõltuvusttekitav. aga seismist väga ei kannata, järgmiseks päevaks oksüdeerub mõruks, nii et selline ühepäevasalat.

  4. nodsu ütles:

    ja ma ei saa aru, kas mingi klaverite pesitsemise hooaeg on. mulle tuli ka ühte tuppa klaver, ilma mingi minupoolse initsiatiivita peale selle, et ma ütlesin “olgu peale”, kui helistati ja küsiti, kas poole tunni pärast võib meile ühe klaveri tuua.

Lisa kommentaar

