Jõuluimede ootuses

Tänapäevastel lumevaestel detsembritel oleks jõuluaeg ilma kogu nende pidude ja kuuskede ja kingitusteta ja jõulutuledeta päris kurb, ma arvan. Kuigi, sel aastal meil kuuske pole, ei ehtsat ega kunst-. See-eest on meil on Kuki-Galileo, tänasest ka ametlikult olemasolev kass.

Terve nädal on olnud kõigil pereliikmetel jõulupeod, Väikevennal koguni koos jõuluvanaga. Mina olen osalenud jõulunäidendis, olnud jõuluetenduste žüriis (muidugi mitte samal õhtul) ning saanud oma klassilt unistuste kingitusena raamatupoe kinkekaardi. See-eest Suure Venna klassi kingitus oma õpetajale tegi samuti südame soojaks – nad kutsusid jõululõunale esinema õpetaja lemmiklaulja.

Kõrreke juhtus sel nädalal ka seitseteist aastat vanaks saama. Kardetavasti ei saanud sünnipäev kuigi palju tähelepanu, kuna kõigil, ka lapsel endal oli jõulude ajal väga kiire. Hommikune seitsmeteistkümne küünlaga kook ikka oli ja väike kingitus samuti (suurema, ballikleidi ja kingade näol, sai juba varem kätte), Väikevend joonistas õele kaardi ja Suur Vend kinkis lemmikšokolaadi. No ja koolis pakkus kommi ning õhtul käis sõbrannadega kohvikus ka. Kõik käis kuidagi jõuluaskeldustega läbisegi. Laps ise tundub siiski igati rõõmus ja asjalik (vanust ka ju juba omajagu). Täna varasel hommikul, kui ülejäänud pereliikmed veel teist külge keerasid, läks oma kooli jumalateenistusele fagotti mängima.

 

Kui laps koju jõudis, olin koristamisega parasjagu esikuvaiba juures. (See plekk, mis nägi esikuvaibal välja nagu kassiokse, arvatavasti oligi kassiokse.)

Tagasi tulles ütles pea esimese asjana: Tead, ma mõtlen, et ma peaksin oma toa ära koristama.

Kahtle siis veel jõuluimedes. Need juhtuvad ju suisa omas koduski.

Ilusaid pühi!

3 thoughts on “Jõuluimede ootuses

  1. myaly ütles:

    Palju õnne kõrrekesele- saatusekaaslasele! Ka minu sünnipäev on enne jõule ja juba lapsepõlves märkasin, et venna sünnipäevakingitused olid palju suuremad kui minul.
    Nüüd ma kinkidest väga ei hooligi, aga külalisi ja pidu on küll enne jõule raske organiseerida.

  2. sille ütles:

    Palju õnne Kõrrekesele!
    Häid jõule teie perele!

  3. Kauneid jõule Iibise-perele. Mul on siis veel jõuluimet omaenda katuse all nii kaheksa ja rohkem aastat oodata!

Lisa kommentaar

