Soovahetusest ja piparmündist

Mida ma oskan öelda? Sohvile on vahepeal kasvanud – pardon my French –  munad. Mis tähendab, et meil pole enam Sohvit, vaid on Kuki (Suure Venna leiutis), pahanduste korral Galileo.

Suhted Nurriga meenutavad kangesti Karlssonit ja Majasokku. See tähendab, et valdavalt tirriteerib Kuki Nurri. Proua jookseb ees ning klassi parim ajab teda taga. Aga Suur Vend, kes näib teadvat majas toimuvast kassikommunikatsioonist kõike, olevat näinud, kuidas Nurr ükspäev Kukit pea pealt lakkus. Eks majasokud ongi tegelikult päris dünaamilised karakterid.

Pooleteise nädala jooksul on Väikevend hankinud endale kaks erinevat haigust. Kokku siis kaks ja pool päeva puudumisi. Kõige muuga saab hakkama, aga matemaatikas õpiti nende päevade jooksul just ruudu ja ristküliku pidala ja ümbermõõtu ning tänastes ülesannetes jõuti risttahukani. Väikevenna hinnang: Ema, sa ei oska ÜLDSE matemaatikat õpetada. Meie õpetaja on palju parem!  Ma ise tunnen end sellegipoolest iga kord peale matemaatikasessiooni täielikult kurnatuna ja lähen keedan pisut piparmünditeed. Seda kulub õhtu jooksul – ma mõtlen neid matemaatikaõhtuid – ikka hea viis-kuus kruusitäit.

Eks me siin poiste ja kassidega oleme. Tütar Kõrrekest näen viimasel ajal ilmselt harvemini kuuvarjutuset. Selles, et ta siiski elab ja toimetab, olen ma kindel – mustapesukast täieneb igapäevaselt ja raha kulub arvelt alates hetkest, kui ma selle sinna kandnud olen. Tegelikult on see kõik puhas liialdus – ehk rohke ergutava piparmünditee mõju – ma ju hommikul ise viisin ta autoga hommikule enne kaheksat linna ja juba AK uudiste alguseks oli kodus ka.

Maailmas juhtub huvitavaid asju.

Kassidel on ükskõik ja piparmünditee on sama maitsega kui lapsepõlves.

 

One thought on “Soovahetusest ja piparmündist

  1. sehkendaja ütles:

    Kuuvarjutusest rääkides… järgmisel nädalal ilmub ju lausa Superkuu!

Lisa kommentaar

