Mis tulnud ja mis läinud

Kevad jõudis tänavu kätte koos kevadpühadega. Mis, nagu mulle aknast vaadates ja nina nuusates tundus, tähendas esimest tõeliselt kevadist päeva sellel aastal. Ja minul, kes ma olen nohuvabalt elanud üle kõik sügise- ja talvekülmad, tähendas see õigupoolest esimest korda sel kooliaastal haigeks jääda.

Aga pühad said peetud. Ilusad, ekstra valitud valged munad värvisin sibulakoorte ja peedimahlaga kenasti pruunikaks. Kutsusime vanaemad külla. Mis tähendas, et ma pidin Mammale järele minema, sest ta oli unustanud kellakeeramise, ja toit oli pisut jahtunud. Ja toit tähendas ikka kahte toitu – ühte, mis sobiks preilile ja teine ülejäänutele. Suur Vend ei soovinud jälle pashat ( kas sa tõesti ei mäleta, et see mulle lihtsalt ei maitse?) Peale vanaemade lahkumist tuli Väikevend Lätist tagasi. Hõbemedal oli kaelas ja krõpsupakk käes.

Täna tõi mulle üks õpilane kingiks šokolaadist jänese, kellel oli kaelas kelluke. Mulle pole mitte kunagi elus kingitud kellukesega jänest. See on vist pisut lapsik, ütles jänestooja justkui pisut vabandades. See jänes oli suurepärane!

Päike paistis eredalt, kui läbi linna töölt koju sõitsin. Läksin poodi ning ostsin endale punased kevadkingad. Ütlesin õhtu edenedes Väikevennale, et unejuttu ma täna küll ei jaksa lugeda. Mängisime hoopis lauamängu, õde tuli ka kampa. Pärast luges Väikevend mulle ette peatüki Harry Potterist, püüdliku suuväänamisega nimesid hääldades.

Kõrreke näitas mulle oma emakeele proovikeksamit, mis oli läinud väga hästi.

Kui nüüd lõhnad ka tagasi tuleksid!

 

One thought on “Mis tulnud ja mis läinud

  1. suslik ütles:

    kevad tuli koos nohuga, just. aga no punased kevadkingad! mul on ka vaja ju!

Lisa kommentaar

