Rõõmus, töine ja külm

Uskumatu küll, aga aasta esimene kuu saab homsega juba läbi. Jaanuaris:

*elasin nädal aega autota. Veendusin taaskord, et see on võimalik, kuid aeganõudev ja väsitav.

*ei pidanud kühveldama ise ainsatki labidatäit lund. Selleks on inimesel olemas lapsed. Ja eriti imponeeriv oli, et nad kõik kolm tegid seda. Ning ilma ühegi meeldetuletamiseta. Kui nad oma toad nüüd ka veel samamoodi korda teeksid, võiksin minna Aafrikasse halastajaõeks.

*pidin kütma, kütma ja kütma. Õnneks on välja mõeldud kätekreem ja küünetehnik, kes likvideerivad tagajärjed.

*oli palju tööd, ja see jätkub poole veebruarini välja – siis tuleb meil ametlik väljanäituse moodi asi ja see on jube tähtis. Aga mulle meeldib mu töö  (võib olla lihtsalt seepärast, et ma midagi muud ei oska ka.)

*sai Kõrreke endale uue kirjutuslaua. Loomulikult, otse loomulikult toodi see kohale hetkel, mil mina olin viinud sünnipäevale Väikevenna ja trenni Suure Venna ja siis leidsin, et võin ise endale lubada väikese vesivõimluse. Jah, ma olin teadlik, et Väikevend oli unustanud maha koduvõtme – kuid arvestasime Suure Vennaga, et Kõrreke peaks kodus olema, kui tema sünnipäevalt jõuab. Kõrreke oligi kodus, kuid ilma koduvõtmeta. Aga see-eest koos uue kirjutuslauaga. (Õnneks pakitud kujul.) Aitasin selle sisse tõsta ning jõudsin veel Suurele Vennale õigeaegselt jalkatrennigi järele.

*sain aasta vanemaks. See oli ootamatult lõbus ja meeliülendav. Mitte ainult seetõttu, et mulle meeldib, kui vaasis on lilli ja mu lastele meeldib, kui kapis on kommi, vaid üldse.  Ametlike pidudeni pole veel jõudnud, aga lastelt sain kingiks oma elu kõige roosama asja, mis mul üldse kunagi on olnud ja Väikevennalt eraldi kassiga kaunistatud keraamilise objekti.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

*ei jäänud keegi perest haigeks ja see on tõsine vedamine, sest igal pool mujal kõik jäävad. Ehk on abiks rohke küüslauk ja rõõmus meel?

 

Lisa kommentaar

