Jõul ligineb

Iga-aastased kooli jõulupeod puudutavad mind aasta-aastalt järjest vähem. Kuni nad olid olemas, tundusid nad ehk pisut tüütudki, nüüd, kus minu osalemine pole enam vajalik, mõtlen, et… oleksin ju tegelikult tahtnud näha, kuidas mu lapsed esinevad. Näiteks kuidas mu vanem poeg mängis, parukas peas, hullunud poistebändi fännitari. Või Väikevenda klassiga laulmas. Millega Kõrreke esines, ei teagi.  Kõik peod olnud toredad.

Minul oli muidugi oma klassiga pidu. Mis oli hoogne, loominguline ja iga muu kandi pealt nii nauditav, kui üks koolipidu üldse olla saab. Sain lastelt ka sooja kingituse – nii sooja, et võiksin vist kevadeni kütmisest loobuda.(Aga mul oleks oma villase tikitud pleedi all ikka soe!)

Väikevend käis täna õega raamatukogu lauamänguõhtul. Talle meeldis nii õhtu kui ka pärast koos õega koju tulla. Õde ise elab üle sünnipäevastressi. Järgmisel nädalal ju juba kuusteist. See pole naljaasi. Pakkusin lapsele rohelist teed ja tegin kirsimoosiga saia. Ja siis mängisime veel Väikevenna uut kaamelimängu. Pärast oli kõigil tuju parem. Ka Suurel Vennal, kes mängis oma mänukonsoolis jalgpalli. Ta teeb seda kogu aeg (nii et ma kardan, et perekond Simpsoni käekäik on jäetud saatuse hooleks).

Mina üritan vaikselt kodu koristada. Eelmisel nädalal ostsin näiteks uues tualettpotiharjad. Külmkapi pesin puhtaks. Ja laual on uus, punaseruuduline laudlina.

Nii et jõul ligineb. Vääramatult. Isegi lumi käis öösel korraks.

3 thoughts on “Jõul ligineb

  1. Katre ütles:

    Olen otsinud infot nende lauamänguõhtute kohta, kuid midagi ei ole leidnud. Ehk oskad suunata.

  2. Minu lapsed käivad ka nendel lauamänguõhtutel, sest seal on nii ägedad mängud! Aga koju ju kõike ka ei osta..
    Sealt saab tegelikult mänge laenutada ka, aga üks ja ainuke kord, kui laenutati, õnnestus mõlemast mängust 1 kaart või nupuke ära kaotada ja ma pidin 2 uut lauamängu ostma raamatukogule.. Kuna see läks päris kalliks, siis meil on viimastel aastatel reegel olnud, et rohkem esialgu koju ei laenuta, aga lauamänguõhtutel võib ikka käia.

Lisa kommentaar

