Hoogsalt

Selle nädala neljapäeval tuli see kõik meelde. Et mis tunne on olla nii väsinud, et toidupoes ei suuda midagi valida (aga kõht on nii tühi) ja sel samal päeval, millest suurem osa on möödas, on teha veel umbes sada asja. Ostsin poest pähkleid ja lastele saiakesi, magasin pisut ja hakkasin otsast peale.

Oli selliste pisikeste ebaõnnestumiste nädal, aga kõik kokku tegi meele hoopis rõõmsaks (kui see nüüd väga segane ei tundu).

No näiteks. Teisipäeval töökoosolekult tulles, haarasin laualt paki tunnikontrolle, oma lapse õpilaspäeviku ja igahommikuse termostassi. Ma ei tea miks, aga sel päeval polnud ma oma hommikukohvi ära joonud. Nii et koju jõudes avastasin käekotist uputuse. Lapse õpilaspäevik ja õpilaste tööd olid kõik kohvised.

No mis sa ikka teed. Palud vabandust ja üritad heastada. Väikevend sai uue päeviku ning ilmselt minu lohutada-tahtmise innust kinnitas, et olevat paremgi kui eelmine. Õpilaste ees vabandasin samuti. Ka nemad andsid andeks, mõni neist tundus isegi nördinud, et tema töö oli nii vähe kohvine, et polnudki justkui midagi andeks anda. Kotivoodriga oli kõige kergem, selle pesin lihtsalt puhtaks.

Ja neljapäeval, kui väsimuse haripunkt möödus, sain kõik asjad tehtud, kaasa arvatud üks väike vabatahtlik, üldse-mitte-töine kohustus (milleks ma andsin lubaduse suvel, kui vaba aega tundus laialt käes.)

Väikevend ootab oma sünnipäeva. Enam palju pole jäänud, Ülehomseni. Täna käis ta juuksuris ja lasi endale lõigata moodsa soengu – eest pikema ja tagant lühema. Kuni mina poes käisin, oli tal juuksuriga olnud pikk ja põhjalik vestlus nii et minagi sain koduteel kuulda, mitu last ja mis vanuses sel kenal prillidega juuksuriproual on. Ja et nad kõik mängivad minecrafti.

Aga järgmisel nädalal tuleb hoogu veel juurde: kõigil lastel on lastevanemate koosolek samal päeval, lisaks veel see, kus ma õpetajana pean osalema. Ma luban, et  teen, mis suudan.

3 thoughts on “Hoogsalt

  1. Sel kenal prillidega proual on…?
    Minecrafterpojad?

  2. Bianka ütles:

    Minu lapselapsed mängivad ka minecrafti 😀 Üksjagu loominguline mäng.

Lisa kommentaar

