Rõõmus ja mänglev nagu merelõvi

Ma siin vahepeal mõtlesin, et peaksin rohkem aega lastele ja kodule pühendama. Et siis oleksin ka mina ehk rõõmus ja mänglev nagu merelõvi – niisuguseks pidi mäletatavasti muutuma Majasokk, kui õige hoo sisse saab.

Alustasin sellest, et käisin reede õhtul juuksuris ning lasin juuksed lühikeseks lõigata ning magasin laupäeva hommikul kella kümneni. Laupäev, see oli see päev, kui Kõrreke pakkis end jälle kokku ning sõitis järjekordsesse puhkpillilaagrisse. Ma koristasin. Käisin poes. Selgus, et meie kodule lähimas poes diskrimineeritakse merisigu – koertele ja kassidele on toitu küllalt, palun väga, aga seemneid merisigadele – ei kusagil. Keetsin suppi – vähemalt kõik sõid, kuigi mõningase vingumise saatel. Panin õunakoogi ahju.

Siis tuli Kõrreke viia laagri bussile. (Nii et sa teed esimese õunakoogi just siis, kui mina laagrisse lähen?!) Buss võttis meie linna lapsed peale kaubanduskeskusest linna servas. Väga hea! Saan sealt need seemned seale! Kaks minutit peale seda, kui olin lapse ja tema pakid autost välja tõstnud, helises telefon. Ununesid prillid! No mis teha – buss pidi väljuma minuti pärast, ma ei jõua kuidagi selle ajaga kodust prille toomas käia. Pärast selgus, et oleks jõudnud küll, sest kui ma veerand tundi hiljem, ämbrike seementega kotis, parklast välja sõitsin, tõstsid laagrisseminejad alles oma kotte bussi pagasiruumi.

Kodus võtsin koogi ahjust. Saabus härra. Meil olid õhtuks teatripiletid. Kahjuks ei õnnestunud Suurt Venda meelitada Vinskit ja Vinsenttit vaatama, kuid vähemalt Väikevend ja isegi härra tulid kaasa. Etenduses polnud just suuremat mõtet, kuid oli silmale kena vaadata, muidu lustlik ja mis peaasi, seal oli Vinsentti-nimeline harakas. Linnud ja loomad on Väikevenna puhul alati kindla peale minek.

Kodus selgus, et ega keegi mu õunakoogist suuremat ei huvitugi. Väikevend, kes on sellistes küsimustes alati väga tundlik, sõi seepeale neli tükki ning küsis viisakalt retsepti. Hommikul võttis härra Kõrrekese prillid, ujumisriided ja tüki õunakooki ning viis need koos Väikevennaga Kõrrekesele järele. Asi see siis Võrus ära käia pole. Mida õde tegi, küsisin Väikevennalt. Läks ühte majja. No selge!

Aa, ja siis see juuste-asi. Kõrreke ütles otsekoheselt, et enne oli armsam. Väikevend seevastu tõi mitmeid positiivseid näiteid oma sõprade emadest, kel olid juba ammu lühikesed juuksed ja kes kõik on väga kenad. Suur Vend ei öelnud midagi.

Täna neliteist aastat tagasi panin oma väikese tütre magama ning läksin ka ise voodisse. Magada ma tol ööl siiski ei saanud. Päikeseõusuks oli Suur Vend sündinud. Neliteist aastat! Viimaseid nädalaid oli Eesti presidendiks oli Lennart Meri ning Manhattanil kõrgusid WTC tornid.

4 thoughts on “Rõõmus ja mänglev nagu merelõvi

  1. kitty ütles:

    majasokk? kas see hoopis mitte mary poppins polnud, kes oma parematel hetkedel merilõvi meenutas?

  2. iibis ütles:

    Meil Karlsson just värskelt loetud, sealt see võrratu võrdlus silma jäigi.

    Aga ma ei välista MP-t, mida ma, palun vabandust, ei ole lugenud.

  3. nodsu ütles:

    Mary Poppins ei olnud rõõmus ja mänglev nagu merilõvi, vaid hoopis turtsatas nagu merilõvi.

Lisa kommentaar

