Pilves, selgimistega

Pilves, selgimistega on meil siin kahe teismelise ning ühe sihikindla kaheksasega majapidamises.

Helgemad hetked on siis, kui telekast näidatakse jalgpalli. Ja öösiti on ka täitsa rahulik. Või kui meesteismeline on parasjagu klassiekskursioonil.

Kuigi. Möödunud nädalal pidin kahel korral panema äratuskella Suure Venna pärast – üheks ööks, kui ta pidi klassiekskursioonile minema, ja teisel, kui ta sealt tuli. Ja siis veel üks peaaegu-et-öö, kui ma läksin otsima oma tütart. Kes oli kell üle viie tunni tagasi läinud lauamänguõhtule ning veerand üksteist ei olnud endast teada andnud – ja telefoni ka ei võtnud. Õnneks leidsin lapse sealt, kus ta olema pidi ning ilmselt põhjustasin ka mõningast piinlikkust.

Aga peaaegu et normaalselt saab meesteismelisega vestelda, nagu öeldud, jalgpallist. Kui siin ühel õhtul oli Meistrite Liiga finaal, olin ma täies sõjarelvis. Varustatud hunniku triikimist vajava pesuga – ja informatsiooniga, mida ma olin paar päeva varem saanud ühelt oma kooli kaheksandikult (kes oli minu klassi mängudel kohtunikuks). See poiss rääkis mulle kõik ära. Kelle poolt tuleb olla ja kelle lepingusse on kirja pandud, et ta ei tohi vastaseid hammustada. Kahjuks ei võitnud küll õige meeskond, aga muidu, võiks öelda, me isegi vestlesime.

Seevastu järgmisel hommikul selgus kurb tõsiasi – Suur Vend, kes paar eelmist aastat oli – küll mõningase vinguga, aga siiski – aias muru niitnud ja teinud seda täiest tasuta, keeldus sel aastal niitmast. Sest isa lubas niitjale maksta ning summa oli lapse meelest liiga väike. Ja sealsamas üllatas ta mind täna, pakkudes end täiesti vabatahtlikult jalgpalli vaheajal nõudepesumasinat tühjendama. (Võib olla tuli see ka sellest, et Eesti juhtis parasjagu Soome vastu?)

Mul on olnud mõnel õhtul küll tunne, et tahaksin väga jonnida. Aga mul pole kahjuks sobivat publikut.

Aga täna ostsin ma Kõrrekese ettepanekul meile Katani asustajad. Ja meil oli lõbus hiline õhtu koos kõigi nende lammaste ja röövlite ja muuga. Väikevend võitis (nagu ikka). Uued mängud pakuvad alati palju lõbu, seda enam, et meil on Kõrreke, kes viitsib ka reeglid läbi lugeda. (Ning on suurt osa uutest mängudest ka lauamänguklubis mänginud.)

Suur Vend meiega ei mänginud. Jalgpall ju!

6 thoughts on “Pilves, selgimistega

  1. Hundi ulg ütles:

    Tahan järjekordselt väljendada imetlust Sinu oskuse üle leida kirjutamiseks õige lähenemine ja viimistletud stiil.

  2. ritsik ütles:

    Muruniitmine raha eest.. see küll üllatab. Ma sellisel juhul kehtestaksin tasu oma töö eest kah: jalgpalliriiete menetlemine pesumasinast kappi 2 euri, õhtusöök 3 euri jne.

  3. Ingrid ütles:

    Mina kirjutan Hundi ulu kommentaarile kahe käega alla. Mulle nii meeldib see, kuidas sa kirjutad! Puhas nauding. Ja nii ehe ja päris lisaks kõigele:) Aitäh, Iibis!

  4. nodsu ütles:

    selle tasuasja kohta kuulsin kunagi ühest katsest, kus selgus, et kui inimesed tegid midagi tasuta, oli nende motivatsioon parem kui neil, kes tegid midagi väikese tasu eest – esimesel juhul tajuti asja kui omaenda ajaveetmise viisi, teisel juhul tuli kohe mängu kalkulatsioon, kas tasu on ikka õiglane ja tegevust võeti kui palgatööd.

  5. iibis ütles:

    Tänan loomulikult moosi sisse kastmise eest.

    Ritsik, ma põhimõtteliselt olen nõus. Et ma tahaks siis kah rasket raha kokku ajada kogu selle triikimise ja koogiküpstamise eest. Aga laste isa mõtles seda siiski tegelikult hästi, nii väikese motivatsioonilaksuna. Kuna kogu aeg oli selle niitmisega ilge kamm. (Kus on nüüd mu stiilitunnetus, ah? – aga ilge kamm jääb ilgeks kammiks.)

  6. iibis ütles:

    Olgu siis kroonika mõttes juba lisatud. Täna, 10. juunil 2015, jalgpalli polnud ning ka SV mängis meiega.

Lisa kommentaar

