Maikuu teine pühapäev

Kuidas veedab noorsportlase ema emadepäeva? Ikka nii, nagu lugematul hulga oma elu (parimaid) pühapäevi: spordisaalis.

Seekord asusid spordisaalid koguni Turus.

(Telefonikõne Mammale: Ma olen praegu Turus. Mamma, elavnedes: Kas hoones sees või avaturul?)

Kui lapsed startisid juba reedel kell 5 hommikul, siis mina läksin nagu proua: olin nädala viimase argipäeva tööl, siis istusin lennukile.

Ja pühapäeva õhtul jõudsin kenasti samal moel koju ka. Suure Venna spordikotitäie läbihigistatud dresse-sokke olin juba jõudnud enne järgmise lapse laekumist puhtakski pesta – vanem poeg oli olnud kolm päeva võistlustel Rakveres.

Tagasiteel Muurla disainipood-kohvikus tehtud paus oli teinud mind tundeliseks. Ja-jah, teised inimesed tähistasid emadepäeva piduliku lõunaga elava muusika saatel. Mina maksin oma kaneelisaia ise kinni. Ümberringi istusid Soome pered. Disainipood oli täis ilusaid asju. Ma ei ostnud midagi. Kõik see muutis mu härdameelseks. Kaneelisai oli muide üks parimaid, mida ma elus olen söönud.

Aga võistlused läksid hästi. Veerand kaks öösel naases unest tuikuv Väikevend, hõbemedal kenasti kaelas.

Kooli ta täna ei läinud, kuna ta hommikul lihtsalt ei ärganud üles.

Pealelõunal, kui Väikevend homseks oma koolikotti pakkis, sain oma emadepäevakingigi kätte. See oli soovide purk. Väikevend ei lubanud mul rohkem kui ühte korraga lahti harutada. Sellel ühel, mis ma täna avada tohtisin, seisis igatahes ma tahan, et sa tuleksid minuga Lätti. Kindlasti peetakse ka Lätis korvpallivõstlusi.

Väikevend kaitseb. Kahe soomlase vahel, nagu selgelt näha.

Väikevend kaitseb. Kahe soomlase vahel, nagu selgelt näha.

Siit on sama selgelt näha, et külastasin ka Turu ajaloo ja kaasaegse kunsti muuseumi. Väga õpetlik!

Siit on sama selgelt näha, et külastasin ka Turu ajaloo ja kaasaegse kunsti muuseumi. Väga õpetlik!

Head kohvi Soomest ei saa. Aga muuseumipoest ostsin see-eest Kõrrekesele kenad kärbseseenemustriga muffinivormid.

Head kohvi Soomest ei saa. Aga muuseumipoest ostsin see-eest Kõrrekesele kenad kärbseseenemustriga muffinivormid.

Sellist Soomet nägin ka.

Sellist Soomet nägin ka.

Sportlaselu karm argipäev: koolivõimla, matid, higi- ja kartulikrõpsulõhn, lapsed, kellel tuleb koduigatsus ja lapsed, kes ei tunne pärast oma asju ära. Kummardus treeneritele!

Sportlaselu karm argipäev: koolivõimla, matid, higi- ja kartulikrõpsulõhn, lapsed, kellel tuleb koduigatsus ja lapsed, kes ei tunne pärast oma asju ära. Kummardus treeneritele!

Lisa kommentaar

