Kaootiline kroonika (koos mõtete korrastamisega)

Mõni aeg tagasi nägin unenägu, milles figureeris pööningutäis lugemata raamatuid. Ja vähemalt ühe – Peeter Paani näol – olen ma ka tõepoolst leidnud, omaenda tütrekese raamaturiiulist. Et lugeda seda Väikevennale. Oo, missugune lugu! Mul oli hetkeks isegi hirm, et äkki on see poisi jaoks liiga poeetiline, aga õnneks, tundub, et lapsele meeldib. Kas sina tead, mida teeb hea ema õhtuti, kui lapsed magama pandud? (Vihje: ei blogi.)

Peale selle, et märts hakkab lõppema sama ootamatult ja talviselt, kuivõrd oodatult ja kevadiselt ta peale hakkas, pole juhtunud suurt midagi.

Kõrreke osales ta mingisuguses looduse-alases paarisviktoriinis. Kuidas läks, ei tea veel, aga Väikevend oli äärmiselt erutatud, kui ta kuulis, et õde käis loodusmajas koos klassivennaga. Erutus süvenes, kui ta kuulis, et klassivend on tark ja tore. Kas ta on vallaline? oli Väikevenna järgmine küsimus.

Suur Vend lõpetas pooleteisekuulise murtud käeluust tingitud trennipausi. Lõpuks! Ma olin nendest Simpsonitest meie elutoas juba päris tüdinenud! Veel on ta õppinud isaga, enamasti küll skaibi vahendusel, matat ning kasvanud niipalju, et on on nüüd selgelt õest pikem.

Oh, lugesin just täna kooli raamatukogus näppu jäänud Tarkade klubist: isased imetajad on arenenud eluaea pikkuse arvelt suuremaks. Loodan, et see kasvamine ei tähenda, et tuleks veel enne suve uusi pükse osta. Asja eesmärk, nagu ikka, olevat suurendada partneri leidmise võimalust. Siiski – tundub, et ka mu vanem poeg on veel vallaline.

Väikevend õpib korrutustabelit. Käib robootikas, pranglimas, trennis ja loomasõprade ringis. Ja küsib iga kord, kui see talle meelde tuleb, kas ta võiks ka noorkotkaks hakata. See tuleb talle päris sageli meelde.

Head emad, nagu selgub, teevad lisaks majale õhtuti korda ka laste mõtted. Aga kui mulle siin juba sõna antakse, siis kasutan võimalust ja ütlen: kellakeeramine on väsitav! Mu meelest see Franklini idee küünalde kokkuhoiust siiski ei vääri küünlaid! Noh, olgu – uks lukku, kohvikann puhtaks, lilled kastetud – ja siis veel laste mõtted ka.

Lisa kommentaar

