Aeg parandab kõik haavad

Ettekujutus, et nädal, kus on neli puhke- ja kolm tööpäeva, on lust ja lillepidu, osutus ekslikuks. Mitte et ma muidugi kurdaksin. Sest vähemalt sain ma järje peale tööde parandamisega, osalesin neljal arenguvestlusel (kahel lapsevanemana, kahel õpetajana), külastasime kahte sünnipäeva, käisin valimas, viisin Mamma valima. Kuigi, kui ma olin Mamma treppi sõidutanud ja ukse avanud ja seejärel küsinud, kas ta on otsustanud, kelle poolt ta oma hääle annab… ei, nojah, ma ikka oleksin ta valima viinud ka siis, kui ma seda enne teadnud oleksin. Demokraatia ju siiski.

Lastest elas valmistele ootamatult innukalt kaasa Väikevend. Ta oli vaadanud erinevaid valmisreklaame ning leidnud tulpdiagrammides hulga vasturääkivusi. Ka mina nägin mõningaid valmisreklaame. Ma suudan juba jääda magama, ilma et mul heiastuks silme ees tuntud parteijuhi pea šarmantse näitlejatari kaenlas. Üritan kramplikult mõelda näiteks uutele arenguvestlustele ja muule rahustavale.

Nädalavahetusel külastas meid ka härra. Osales vist elu esimesel lapse arenguvestlusel – Väikevenna omal siis – õppis Suure Vennaga matemaatikat, organiseeris settekaevu tühjendamise ja joonestas Väikevennale valmis nädalaplaani. Mida meie nüüd igal õhtul järgmise päeva kohta kirja peame panema ja järgmisel päeval ka selle järele elama. Eks see ka ehk aita valmisreklaamide traumast üle saada.

Täna ütlesid mulle mitu inimest, küll delikaatselt, aga siiski, et ma nägevat näost plass ja kurnatud välja. Ma olen kuulnud, et mõnedes ametites (näiteks klounid) kasutatakse selle vastu põsepuna.

Hommikul tööle sõites on juba valge, ja sirelil maja ees on justkui pungad hakanud tekkima. Kõik koerajunnid meie hoovis on lume alt välja sulanud ning ma ise korjasin nad kilekotti. Et kevad saaks rahus peale hakata.

One thought on “Aeg parandab kõik haavad

  1. sehkendaja ütles:

    Minul ka ainult heameel, et valimised möödas. Kuna telekat enam ei vaata, siis reklaame nägin muidugi vähem, aga mööda ei läinud minust needki.

    Põsepuna palge! 🙂

Lisa kommentaar

