Päkapikud ja libe jää ja…

Täna hommikul see siis juhtus – tükk aega peale äratuskella helinat ja mitmeid viimaseid kordi teki all külje keeramist tuli alles meelde – siis olin ma muidugi voodist väljas nagu hüpiksokk, aga ma kahtlustan, et Väikevend tuli mulle trepile järele ja nägi… No unustasin ära jah, et headel lastel käivad päkapikud. Igal juhul oli ta lambakujulise piparkoogi suhtes äärmiselt skeptiline.

Ilmselt juhtub maailmas hullematki.

Suur Vend, kes teisipäeva tõbisena koju jäi, ei olnud ilmselt siiski päriselt terve, kui ta juba kolmapäeval kooli tagasi läks. Veerandilõpp – ja mitmed ained on varasemaga võrreldes kehvemas seisus. Näiteks kirjandus, millest ma õigupoolest aru ei saa, sest raamatud on ju lapsel loetud. Aga kui lugemiskontrollis nõutakse õpilastelt, et joonistagu nad Teraspoisi kooli plaan, siis ma tõesti ei tea, kas kiita õpetajat loova lähenemise eest ja pahandada oma nõutuks jäänud pojaga – Ma lihtsalt ei oska selliseid ülesandeid teha! -või vastupidi. Igal juhul on lapsel kirjanduses kolm! Eks ta siis püüab nüüd päästa, mis päästa annab ja loeb elu eest õelt laenuks saadud Labürindijooksjat… Mitte, et see just eriti kiiresti edeneks – paha on ju lugeda, kui pea valutab. Kohe nii valutab, et laps helistas isale ja küsis, kas võib ka teise tableti võtta.

Kõrreke oli täna kahel korral meie oma tänaval libisenud ja pidanud tulema koju puhaste teksade järele. Käsi oli ka haiget saanud. Siis oli ta pool tundi varem pidanud ära tulema prantsuse keele tunnist (ja meil läks just nii huvitavaks, hakkasime rääkima oma hobidest!), et minna kirikusse orkestriproovi. Ta ei olnud õiget kohta tükk aega üles leidnud ja jäi nii palju hiljaks, et prantsuse keelest varem lahkumine osutus mõttetuks. Siis oli tühjaks saanud telefoni aku – ta pidi mulle helistma, et ma talle järele tuleksin. Mis kõige hullem – homme tuleb kooli minna seelikus, sest kõik püksid on pesus!

Väikevennal olid täna loodusõpetuse kontrolltöö ja võistlused. Ühes läks hästi, teises kehvasti.

Aga tore, äärmiselt tore on see, et Väikevend saab loetud ühe kohustusliku jõuluraamatu asemel tervelt kaks! Pettsoni jõulud on ta mulle juba ette lugenud, ja Pipi Pikksuka jõulupuu saab ka kohe-kohe läbi! Mina loen talle ette juba kolmandat järjestikust Kalle Blomkvisti raamatut, sedakorda Kalle Blomkvisti ja Rasmust.

Noh, kohe-kohe saab pesumasin ühele poole kõigi nende õnnetute pükstega – ja loodetavasti ei unune ka päkapikud. Head lapsed ju!

2 thoughts on “Päkapikud ja libe jää ja…

  1. Siiri ütles:

    Kui tore, et see bogi olemas on. Ja eriti tore, et tänu päkapikuteemale on kahel heal lapsel homme hommikul päkapikud käinud. Aitäh meenutamast!

  2. ritsik ütles:

    meie päkud magasid ka täna sisse. Või õigemini olid õhtul hooletud. Aga tühja kah, sest need mehikesed võivad ka keset hommikut vaikselt oma töö ära teha 🙂
    Kooliplaani joonistamine on tõesti omapärane ülesanne..

Lisa kommentaar

