Vastus. Ja uus küsimus

foto0619Küsimusele, kas metsas on veel seeni, tõin vastuse kukeseeneämbri näol koju. Metsas oli seeni! Ja mitte ainsatki seenelist. Lisaks tabasin end mõttelt, et minu parkimiskoha – mul on jah seal metsatukas juba oma parkimiskohtki kujunenud – juurest pisut eemal vedeleb üks kollane plastikkork – miks ometi pole ma seda juba varem üles korjanud ja kaasa võtnud. Metsas oli vaikne ja ilus. Kukeseened olid natuke uutmoodi peidukohtades. Männiriisikaid oli ka, aga ma pole väga männiriisikausku. Üks puravik ja siis veel mõned, mis panid mu arutlema, kas ma eristan sirmikut valgest kärbseseenest. Kuna ma polnud kindel, jäid need valged iludused minust metsa. Kukeseened on ikka kindla peale minek.

Lõpuks sai pärismaailm mind metsast telefoni teel kätte. Ega siis ei saa ju nii, et söök jääb tegemata ja vihikud parandamata.

foto0623Loomulikult olen ka mina rääkinud oma suuremate lastega kooseluseadusest. Kõrrekese suhtumine oli ootuspärane – iseendast mõista on mu tark tütar tolerantne ja salliv. Aga Suur Vend küll üllatas. Kuidas on see võimalik, et minu laste hulgast on sirgunud konservatiiv? Kõrreke arvas, et see olevat selles eas poistel loomulik, et kasvab välja ja saab üle. No loodame parimat. Noh, teisest küljest – oma laps ju siiski. Kui ei kasva välja, siis ehk ei hakka vähemalt internetikommentaare kirjutama.

Muidu oli tore nädalavahetus. Väikevend alustas uue kohustusliku kirjandusteosega Kaka ja kevad.  Meil on kenasti autori pühendusega eksemplargi kodus olemas.  No see on ju paduromantika!  

Pannkoogid vaarikamoosiga sobisid selle peale kenasti nädala lõpetuseks. (Kuigi Suur Vend imestas kangesti, kuidas neid nii vähe saab olla. Sa tee järgmine kord kahest pakist pannkoogijahust!)

4 thoughts on “Vastus. Ja uus küsimus

  1. Sille ütles:

    Ka mina olen suutnud üles kasvatada ühe konservatiivi. 🙂
    Kuidas see mul õnnestus, ei tea.

  2. Hundi ulg ütles:

    Kõrreke on tark tüdruk, mõistab, kuidas poistel need asjad käivad.

Lisa kommentaar

