Üks õhtu paljudest

Väsinud? Kindlasti, aga seda oled töisel ajal ju ikka. Sel nädalal on olnud lisaks tavapärasele ka kaks lapsevanemate koosolekut. Ühel olin emana, teisel õpetajana. Koju jõudsin täna kell-peaaegu-öösel. Siis olla moraalseks toeks teise klassi matemaatika töölehe lõpetamisele, aidata õppida lugemispala jutustamist ning kuulata kohustuslikku kirjandust. Seda loetakse õnneks mulle ette. Ma pean ainult vaatama, et ükski rida vahele ei jääks ja nii. Nüüd on meil käsil Teise bee Tobiasest.  Minu ning Väikevenna ühiseks heameeleks on proua kirjanik sedakorda ainult kirjutamisega piirdunud ja see on tal ilmselt veres. Lood on tõesti muhedad.

Siis koostasin järgmiseks päevaks kaheksandikele kontrolltöö. Imelik küll, aga mulle see kõik isegi meeldib. Ja see meeldib ka, et Suur Vend sai juba läbi Kevade, ehkki vastama peab alles esmaspäeval. Lisaks sai poiss oma kooli meeskonnaga teatejooksus kuldmedali ja kringli. Kuld toodi koju, kringel söödi koolis.

Kõrreke tuli täna elu esimesest prantsuse keele tunnist – ise uuris välja, pani end kirja, saatis arve härrale ning küsis minult, ega mul midagi selle vastu pole. (Mul ei olnud.) Kõrrekest vaadates tundub üldse, et unistusi on lihtsam teoks teha, kui üldiselt arvatakse.

Ning kohati tundub, et argikaoses on ometi mingi süsteem.

5 thoughts on “Üks õhtu paljudest

  1. Marit ütles:

    Tobias on minu 2.b klassi lapsel ka kohustuslik. Lugesin tööle sõites isegi ja hirnusin bussis naerda. Tõeliselt mõnus hea tuju raamat 🙂

  2. Anu ütles:

    meie suur vend alles alustab Kevadet, ma loodan, et ta pole sellega lootusetult hiljaks jäänud… aga Kõrreke on küll tubli! kui vana tema on? (no et teaks ka oma lastele lisakeeletunde soovitama hakata, ise nad vist ei tuleks selle peale 🙂 )

Lisa kommentaar

