Peamiselt lilledest, rõivastest ja kingadest

Esimene nädal on möödunud ühelt poolt pöörases tempos – teisalt tundub jälle, et see päev, kui mu vaasid peaaegu et rebenesid kirjude sügislillede rohkusest, oleks justkui mingist kaugest ajast.

Tegi head meelt, et kõik mu isiklikud lapsukesed olid nõus oma õpetajatele lilli viima. Suur Vend küll ohkas, kui nägi nii meetripikkusi krüsanteeme – Oleksid võinud tuua midagi väikest, mis kotti mahub,  näiteks sinililli! – kuid võttis siiski ka suure lille kaasa.  Mõlemad poisid õnnestus veenda ka  viksitud kingi ja viigipükse jalga panema. Ma arvan, et Suur Vend tegi seda tänu sellele, et mina asjad välja otsisin ja valmis panin, ta ise poleks ilmselt viitsinud riiedepuu pealt õigeid pükse või garderoobist enda kingi võtta. Väikevend sai viisaka välimuse seetõttu, et mina asjad valmis panin ning ka Suur Vend oli samasugused veidrad ihukatted selga pannud.

Väikevend leidis pärast, et valge pluus on väga praktiline riietusese. Nimelt pole näha, kui vaniljejäätist peale läheb.

Kõrreke leidis, et kõik ta klassivennad on kasvanud ja teevad imelikku häält. Tal oli kolm (või koguni neli?) aktust pilli puhuda. Riietusega temal küll probleeme polnud. Ma arvan, et ta teadis enam-vähem juba kevadel tunnistusele järele minnes, mida ta sügisel avaaktusel kannab.

Minul oli palju lilli ning uue seeliku suutsin päevakohaselt kriidiseks teha.

Teisel päeval unustasime vahetusjalatsid ja lauakatte. See tähendab, unustasime mina ja Väikevend. 

Kolmandal päeval pidas Väikevend vahetusjalatsid kenasti meeles. Pani ilusti jalga ja istus autosse. Suvega unustab ju kergesti ära, et vahetusjalatsid ongi need, mida vahetatakse.

Neljandal päeval oli meeles võtta vahetusjalatsid kotiga ühes.

Viiendal päeval oli lauakate ka kaasas. Ainult et koju jõudes märkasin, et Väikevend oli vahetusjalatsid koolist tulles jalga unustanud.

 

Lisa kommentaar

