Rula ja munk Bonifacius

Eile hilisõhtul (või varaöösel) sõitsin bussijaama juurde oma lastele vastu. Väikevend pidi isa juures tagasi tulema ning õde oli talle Tallinnasse vastu sõitnud.

Ma polnud ammu nii hilisel ajal kesklinnas olnud. Tundsin end umbes nagu loomaaias! Missugused liigid ja huvitav karvastik! Ainult et kui loomaaias on puuri ees silt, siis öistel uitajatel oli silt T-särgil. Nägin järgmisi liike: my dirty side,  too cool for school ja presidendi turvameeskond. 

Üldiselt ma tänu oma ametile noori inimesi ei karda, aga öisel ajal oli kuidagi hea turvaline oma kohvitopsist kinni hoida.  Juurdlesin, kas võtta veel teinegi kohv, kui õnneks tuli buss.

Missugune rõõm! Ja ongi Väikevend tagasi!

Väikevend oli mulle ostnud tumedat šokolaadi ning Kõrreke muumia. Mu tütar oli nimelt koos oma isaga seal muumianäitusel ära käinud. Näitusel oli eksponeeritud vaarao varandusi ja paari egiptlast. Mulle oli Kõrreke ostnud, nagu juba öeldud, muumia ning Mammale kassjumalanna kujukese – viimane sarnaneb äärmiselt Mamma kass Sabale – kuigi ta polnud veel päriselt kindel, kas ta raatsib kassikujust loobuda.

Kohvris oli muude asjade seas ka rula. Ma ei teagi, kas hirmsam on omada last rulaga või last, kes näeb välja nagu munk Bonifacius. Nimelt, kui Väikevend oma nokamütsi peast võttis, selgus, et härra on tal ka juukseid lõiganud. Tonsuuri küll polnud, aga muidu mõjus uus soeng ehedalt ja keskaegselt. Suur Vend manitses väiksemat mitte oma sõprade silma alla sattuma.

Enne magamaminekut ehitas Väikevend veel ühe roomikutega sõjamasina.

Siis tuleb parem uni.

Täna tuleb ilmselt juuksurisse minna. Rulaga ma tõesti ei tea, mida teha.

 

One thought on “Rula ja munk Bonifacius

  1. maia ütles:

    Kui on olemas rula, siis tuleb osta kiiver ja põlve- ning küünarnukikaitsmed. Siis võibki asuda rulatama.

Lisa kommentaar

