Põhjalikud ettevalmistused

P1050920

Nädalavahetuseks võib valmistuda mitut moodi. Mõni otsib peoriided välja, teine varub alkoholi. Mina koristasin neljapäeval maja. Korralikult tegin, koos põrandapesuga. Täna niitsin muru. Pesupesu ja triikimine käib jooksvalt kogu aeg. Sest homseks ja ülehomseks on hiiglaslik kotitäis parandamata töid.

Muru niitmise kohta väitis Suur Vend, et temal on käsi kipsis ja kips saab mustaks roheliseks. Ma tegelikult ei viitsi oma lastega vaielda. Saavad suureks, eks siis jagavad oma lastega maid. Noh, nõudepesumasina nad ikka tühjendasid.

Kõrreke on meil niigi hõivatud. Kuna ta lõpetab homme pool muusikakooli ära (st solfedžo ja muusikaajaloo), siis tuleb tal nädalavahtusel pidu. Ja esmaspäeval kontsert. Kui ma kellaaega uurisin ning ütlesin, et mulle see täitsa sobib, ütles mu tütar, et kellegi teise ema enam ei käivat. No ma ei tea. Ma võin ju teha näo, et ma teda ei tunne ja olen seal juhuslikult või umbes nii. Lisaks peab ta saama esmaspäevaks valmis inglise keele projekti, mis seisneb toidu valmistamises koos inglisekeelsete selgitustega ning selle ülesfilmimises. Ta on paaris klassivennaga ning rollid olevat jagatud – tüdruk teeb muffineid ja poiss filmib. (Kust need stereotüübikd küll tulevad, ah?) Lisaks kurtis ta veel nohu. Ma ei osanud selle peale muud, kui pakkuda talle tatraputru, aga selle oli laps ka juba ise üles leidnud.

Soojal reedesel pealelõunal muru niites ja pärast pesu õue kuivama viies võisin imetleda õunapuuõisi. Kui ma pea kaks nädalat tagasi reisile läksin, oli mu ainus hirm õigupoolest see, et äkki see juhtub siis ära, kui mind pole. Mida aasta edasi, seda enam tahaksin kodus olla, kui õunapuud õitsevad. Ilmselt võib blogisilti ealised iseärasused minu puhul lugeda juba vanainimese veidrusteks. (No aga on ju ilus?!)

Ah, ja nädalavahetus ka veel puha ees. Mis siis, et koos tööde parandamisega.

Lisa kommentaar

