Tänu, kadunud juuksed ja roosade lilledega kleit

Eile sain kätte oma auto ning otsustasin hakata oma laokil elu kokku korjama. Ma saan muidugi aru, et väga paljud inimesed toimivad ilma autota täiesti edukalt, nagu ma isegi suure osa oma elust, aga seekord olin ma autota nädala ajal endalegi üllatavalt abitu. Siinkohal ma tänan absoluutselt kõik, kes mind nõu ja jõuga abistasid, mu kurtmist kuulasid, mind auto peale võtsid, mu mahaunustatud asjad mulle järele tõid ja muidu head sõbrad olid.

Mitte-Taavi oma garaažis oli samuti läbi teinud metamorfoosi. Ma ei tea, kas see moderntookingliku lakaga napisõnaline mees oli vahepeal osalenud telesaates Totaalne muutumine, aga igal juhul oli see, kes mulle auto tagasi andis, jutukas, ümar ja kiilaspäine.

Ma sain eile auto kätte ning läksin õhtul rattaga bodybalance‘isse. Korralikud inimesed, vähemalt Tartus, tähistasid muidugi volbrit. Aga mulle piisas täiesti autost ja kahest komplimendist. Mida aeg edasi, seda vähesemaga inimene lepib.

Või kas seda ongi nii vähe, kui lähed parasjagu ühte seitsmenda klassi härrasmeest korrale kutsuma, ta pöörab ennast sinu poole ning ütleb: Õpetaja, te näete täna nii hea välja! No loomulikult ma saan aru, et eks sellel komplimendil oli ikka tagamõte ka ja nii, aga ikkagi! (Või näen ma hoopis tavapäraselt nii kehv välja?!) Ja vaevalt paar tundi hiljem, kui olin juba autogi kätte saanud, helistab mulle Mitte-Taavi, kes annab teada, et Väikevend oli oma mütsi garaaži poetanud. Ma ütlesin, et kahju küll, ma ei saa hetkel järele tulla, ning kui abivalmis autodiagnostik täpsemalt uuris, pidin ütlema, et olen ilusalongis. No siis saate te ju veel ilusamaks, kommenteeris härra ning leppisime kokku mütsi postkasti toimetamises. Kas pole kena? Tegelikult oli muidugi asi kleidis, arvan ma. Suurte roosade lilledega kleidis. (No tead küll, et mida vanem eit, seda roosam kleit.) Aga jah, minu eas on sellest küllalt.

Täna kasutasime vaba päeva ujudes (2/4 perest, kass välja arvata), pizzat süües (4/4 perest, kass välja arvata), lauamängu mängides (3/4 perest, kass käis ka vahepeal vestlemas). Homme on poolel perel koolipäev. Elu on mõnikord ikka ebaõiglane küll.

2 thoughts on “Tänu, kadunud juuksed ja roosade lilledega kleit

  1. Hundi ulg ütles:

    Tõsi see on, et kleit kohe kutsub komplimente tegema. Isegi kui see on roosa 🙂 Kahjuks vähesed naised on seda taibanud ja ootavad, et keegi märkaks nende järjekordselt uusi teksasi.

Lisa kommentaar

