Tööpakkumine kuningaga teenrile

Hommikul raadios öeldi – et tehtagu täna pannkooke – uurisin pärast netist juurde, et see olevat hea kapsakasvu tagamiseks. Siis soovitati veel naistel kõrtsi minna ja punast napsu võtta.

Ma jõudsin suhteliselt varakult koju ning küpsetasin tõepoolest ühe laari kooke. Kui Kõrreke koju jõudis, imestas ta väga, sest teda olevat tabanud just täna suur pannkoogiisu.

Kuna Suurel Vennal algas kohe peale tundide lõppu näitering ning kohe peale näiteringi trenn, siis sõime kolmekesi – mina, Kõrreke ja Väikevend. Manitsesin Väikevenda viisakalt sööma.

Söö nii viisakalt, nagu sa istuksid koos kuningaga lauas, soovitasin.

Meil ei ole ju siin kuningat, arutles Väikevend. Võib olla, kui me võtaksime teenri, kellel on kuningas, siis…

Poiss pani koogile nutellat, keeras selle rulli ning sõi mõnuga näpuvahelt. Meie Kõrrekesega eelistasime siiski noa-kahvli-toormoosi-vaniljekohupiima varianti.

Siiski, nagu selgus kaks ja pool tundi hiljem joogas, olid need kaks kooki kah liiast.

Kõrtsi ma ikkagi ei läinud. Ja punase joogi mõttes piirdusin granaatõunajoogiga. Ning Suur Vend on kõigi oma riietega lihtsalt voodisse magama jäänud. Loodetavasti pole naised teda siiski paastumaarjapäeval oimetuks kimbutanud.

One thought on “Tööpakkumine kuningaga teenrile

  1. sehkendaja ütles:

    Mul juhtus ka nii, et pannkoogitegu, mis oli küll plaanis, jäi täiesti tilgastunud piima tõttu tegemata. Ja kuivõrd olin üksi (täiskasvanutest) kodus, tundus ka imelik vein lahti korkida. Seega jõin laste punast mahla, mida ma tavaliselt ei tarbi. Sest minu mahlad on keldris ja ma ei julgenud-viitsinud alt tooma minna. Seega kapsaga läheb sel aastal nagu läheb….

Lisa kommentaar

