Kevadise koolivaheaja esimene hommik

Olin näinud unes katastroofilist tööle hiljaksjäämist -kell oli 7. 51 ja ma olin ikka Väikevennaga kodus, õigupoolest kodus tagasi, kuna kõik poed olid olnud kinni ja kusagilt polnud värskeid saiakesi osta, kusjuures kodu oli see kodu, kus ma elasin kümme aastat tagasi. Kui ma olin just juurelnud olukorra lahendamise üle, äratas mind rõõmus Väikevend (keda kümne aasta taguses reaalsuses olemaski poleks tohtinud olla) raamatukogutoas mõnuga ja vaikselt nohistades ning legodest järjekordseid sõjamasinaid kokku pannes.

Mis kell on, Väikevend?

6.47!

Uni oli otsa saanud, võtsin hommikumantli ja panin kohvivee keema. Väikevend aitas nõudepesumasinat tühjendada ja soojad juustuvõileivad valmis teha. Isegi ajalehe tõi mulle tuppa. Öösel oli lumi maha sadanud.

Ka Suur Vend vedas end söögituppa, teatas, et talle ei maitse see juust ega need saiad ja Nutella on kuidagi otsa saanud ja et mis kell ta võistlused on. (Kahekümneeurose olin bussi- ja taskurahaks juba küsimatagi talle valmis pannud.)

Kõrreke pole veel raatsinud voodist tõusta.

Mul on valida Maailma otsa, Mesilaste ja kevadise suurpuhastuse alustamise vahel.

Kevadise koolivaheaja esimene hommik on kätte jõudnud.

Lisa kommentaar

