Tulbid, roosid, käbid ja kohvipaks

Päikeseline märts – tore on minna-tulla tööle ja töölt valges. Olin naistpäeva unustanudki, aga reedel tõid mitmed poiss-õpilased tulpe. Väikevend pani mu töölauale lisaks veel kuusteist käbi ka – neil oli eelmisel päeval olnud õuesõpe.

Ja mis eriti tore – naistepäeval sain ka kodus lille! Ja Kõrreke samuti. Pojad-vennad käisid laupäeval koos Lego-filmi vaatamas, ja kui koju jõudsid, kohmitsesid esikus lilletuutu kallal. Saime kumbki imeilusa roosa roosi. (Nagu päris! – Kuigi, ma kahtlustan, et siinkohal võis ka härra kauge, kuid isalik suunamine mängus olla…)

Väikevend on suure osa kodusolemise-ajast õues. Raske on teda saada Sipsikut lugema – homme on tähtaeg ning kolm juttu on veel lugeda. Uutes dressipükstes on juba auk ning põlvedel on samuti koorikud. (Jälle: nagu päris!) Suur Vend kurtis igavust – aias on korviloopimiseks muld veel liialt pehme, ning õppida polevat kah midagi. Kõrreke harjutab flööti ning see on küll ütlemata kaunis kuulata. Ta on jõudnud juba Debussyni. Veel ütles mu tütreke mulle neil päevil, et ta lugenud kusagilt, et ta olla pärinud oma ilu ja tarkuse oma emalt ning pikkuse oma isalt. Ma isegi ei küsinud, kust ta seda luges – sest miks peaksin ma oma ilusa, targa ja pika tütrega vaidlema?

Elu tundub kevadiselt rõõmus ja paljutõotav. Või – mine tea – avastasin ühel päeval tassipõhjast väga huvitava kujundi. Kas teie ka näete kohvipaksus hoiatust hirmsa, lõugupäraniajava tuleviku kohta?

P1050596

Kook – kodujuustu-kondenspiimakook – on igal juhul pühapäevale kohaselt ahjus. (Loodetavasti sööme ikka meie kooki ja mitte vastupidi!)

5 thoughts on “Tulbid, roosid, käbid ja kohvipaks

  1. nodsu ütles:

    enne kui jõudsin lugeda, mis sa ise kohvipaksukujundi kohta arvad, vaatasin ise, et näh, kriipsujuku. või selline koopamaalingu vurhvi inimene. kui peaks täpsustama, siis ütleks, et sammuv inimene.

  2. sehkendaja ütles:

    Mina ütleks: biitsepsit demonstreeriv vares! 😀

  3. epp ütles:

    No mis. Selgelt on ju näha ühteaegu sammuv inimene ja E-täht. Järelikult tuleb Epp külla. (Aga eks seda võib muidugi võtta ka hoiatusena hirmsa, lõugupäraniajava tuleviku kohta.)

  4. iibis ütles:

    Eks tulevik näitab: kas koopainimene, vares (biitsepsiga) või hoopis Epp.

  5. Ingrid ütles:

    Mina vaatasin ja nägin kohvipaksul ilmselgelt bernhardiini pead. Koer tuleb hoopis:) No Epp võib-olla tuleb ka. Vares niikuinii.

Lisa kommentaar

