Haige olla pole üldse kerge!

Sa vist oled täna palju praganud, ütles Väikevend mulle üleeile, kui mu hääl kaduma hakkas.

Eile õhtuks oli alles ainult kähin. (Pääsesin unelaulust, unejutu lugesin tähendusrikkal sosinal.)

Täna hommikul ärkas Väikevend isikliku rekordi väärilise kiirusega, teatas – üllatus! – et tavaliselt ta ainult teeskleb magajat. Suur Vend manitses mind gripiteed jooma, ning kui ta nägi, et ma pole just liiga entusiastlik, lubas selle ise valmis teha.

Ma lähen panen vee keema! ütles Väikevend.

Kui ma söögituppa jõudsin, oli gripitee valmis ning Suur Vend valvas isiklikult, et ma selle ära jooksin.

(Hea, et ta endale õhtuks juuksuri aja organiseeris. Muidu äkki ei lubataks mind joogasse või midagi.)

Mõned asjad jäid aga hoopis päkapikkude õlule. Nimelt oli Väikevennal eile pikk ja elamuslik klassiõhtu – tema esimene – ning koolikott oli ununenud õhtul pakkimata. Õnneks tuletas päkapikk selle oma kirjas siiski meelde.

Lisa kommentaar

