Advendiaja algus

Kui võtta lühidalt kokku, siis isiklikult mina olen hetkel arvutitu, sääred on mul marraskil ning (elu esimene) parkimistrahv kaelas.

Esimene detsember algas tegelikult küll nii nagu ikka. Päkapikkude, ehitud kuuse, küünalde ning pühapäeva puhul isegi väljamagamisega. Seejärel teatas Suur Vend, et tema korvpallitossud on nii katki, et võistlustele minna ei saa. No vabalt jõudis ju enne, kui laps üheteistkümneks hommikul treeneri bussi peale viia, spordipoest läbi ning uued tossud osta! Päeva peale selgus, et mu arvuti ei käivitu. Kohe üldse ei käivitu.

Esmaspäeval viisin lapse trenni ning panin parkimiskella tund aega valesti. Aitasin meie pere noorimale korvpallitossud jalga ning jõudsin uksest välja just parasjagu hetkel, kui mulle kirjutati välja parkimistrahv. Pistsin paberitüki käekotti, mis oli hetkega kogu maailma ebaõiglusest pungil ning läksin toidupoodi. Teel kukkusin sääred marraskile ja sukkpüksid katki.
Muidu me elame täitsa hästi.

Väikevend osales elu esimestel korvpallivõistlustel ning viskas kohe esimeses mängus korvi ka! Kolmest korvpallimängust võideti kaks. Suur Vend sai vähemasti ühe võistkonnaga meistrikatel alagrupist edasi, nädalavahetuse skooriks kokku kolm võitu, üks kaotus. Lisaks sai ta ka prillid. Muusikas hindas kiuslik õpetajaproua teda viiega ettekande eest (teemal Lemmikesineja, minu ettepanekul asendas ta õnneks BläcK Rokiti Tõnis Mägiga, ehk on ka sellel oma roll lisaks prillidele). Kõrreke võitis oma kooli bioloogiaolümpiaadi. Nii et tõesti, elu on ju täitsa ilus, kui mõned pisiasjad välja jätta. (Näiteks, et ma istun praegu, kell veerand viis ikka veel töö juures ning teen väikese pausi internetipõhiste õpiülesannete hindamises.)

Ole sina libedaga ettevaatlik!

5 thoughts on “Advendiaja algus

  1. Marit ütles:

    Tegelikult ka Väikevennal juba kossuvõistlused? Ilmselt siis see jutt, et poisid on tüdrukutest kossus mitu aastat arengus ees, peab paika. Minu 1. klassi tüdruklaps läks sügisel kossutrenni ja nemad ei mängi küll veel ühestki otsast. Kogu trenn tundub mulle kui üks suur sekeldamine. Kui hästi läheb, visatakse korvini välja ka. 😀

    • iibis ütles:

      Nad muidu ka rohkem rahvastepalli peal, enne võistlusi ikka mängisid korvpalli ka. Madalamate korvidega, loomulikult. Seal pallipäeval oligi lisaks korvpallimatšidele (4X5 min, seejuures vabavisete või audi sissevisete jaoks aega kinni ei pandud) ka rahvastepall ja teatevõistlus (slaalomis põrgatamine + kaks katset pall korvi saada). Äärmiselt meeleolukas. Nad on tõesti nii väikesed, et see tundub kohati täiesti füüsikaseaduste vastane, et nad üldse palli korvi saavad. Mängude tulemused olid 10:0; 10:2 ja 3:10 meie omadel.

  2. sesamy ütles:

    Ma oleks SILLAS, kui mõni mu õpilastest BR oma lemmikesinejaks peaks (isegi siis, kui keegi seda punti üldse teaks) 😀

  3. ööbik ütles:

    Siin on oma roll poisi isa äärmiselt mitmekülgsel muusikamaitsel. Tean seda hästi 🙂

  4. iibis ütles:

    Tegelikult tuli see Bläck Rokiti värk mu meelest saatest “Su nägu kõlab tuttavalt”. Ma lihtsalt tean, et see kriipssuine ja suhtumist “Kes muusikakooli ei käi, see pole “viite” väärt” esindavalt proualt poleks see raudselt üle “kolme” saanud. (Raske on huumorimeelest ilma jäetud inimestega.)

Lisa kommentaar

