Korraks vaid! (Mati Nuude häälel)

Mõtlen Kõrrekesele  ja mulle meenub Mati Nuude. Ei, mitte, et Saksamaa-reis lapse  figuurile erilist mõju oleks avaldanud – mu tütreke koosneb endiselt peamiselt juustest ja jalgadest, ainult, et teda enam pole siinmail.

Nad tulid öösel vastu laupäeva. Palju kallistusi ja musta pesu. Mulle toodi ka kingitusi – või mis sina siis arvad? Kingitused olid: poolteist pakki nätsu, üks tume šokolaad, ehtsa meekärjega käsitööseep, lõikelaud ning pannilabidad (2tk). No nagu välismaalt, kas pole? Järgmisel päeval võttis härra veelkord kogu lapselemendi, et minna suguvõsa kokkutulekule. Laupäeva õhtul naases  peenem rahvas kohtumiselt sugulastega (eriti Suur Vend peab veresidemeid väga tähtsaks). Mina olin käinud raamatuesitlusel  (ka Väikevend tahtis väga minuga kaasa tulla, kuid Suur Vend vestles temaga tõsiselt). Ning  lisaks olin ma pesnud ja ära triikunud viis masinatäit pesu. Kõige selle järel pakkis Kõrreke uuesti kohvri, et minna pühapäeval kümneks päevaks vehklemislaagisse.

Uuesti kuulsin ma oma tütreksest pühapäeva hilisõhtul ja läbi telefoni. Siis oli küll paanika. Prillikruvi oli kadunud! Kuniks mina last rahustasin, uurisin võimalusi (saata Cargoga vanad prillid, külastada Otepää ainsat prillipoodi?), oli trennikaaslane puuduva kruvi leidnud ning treener (no nüüd ma usun küll, et on väga hea treener!) prillid ära parandanud. Laps oli jälle rõõmus ja ütles, et laagris meeldib talle väga.

Muidu läheb ka hästi. Suur Vend ostis reisil kokku hoitud raha eest uue mündialbumi – tavalisest euromündialbumist kipub juba väheks jääma – ning uurib kataloogidest oma kogu rariteetide väärtust ning plaanib juba ette, missuguseid münte võiks soetada sünnipäevaraha eest. Väikevend on nagu Väikevend ikka. Peamiselt ehitab legosid ümber ja käib ema kallistamas.

Lisa kommentaar

