Igapäevased lood söögi, seelikute ja staadioniga

Viimasel ajal on mul mitmeid kordi söögitegemine totaalselt ebaõnnestunud. Hiinapärased nuudlid vürtsitasin üle, rabarberikoogis polnud rabarberi maitset tunda, heade tunnistuste koogi tegin vahukoore asemel kohupiimaga, mille tagajärjel seda lihtsalt ei sööda.

Palavusega hakkad tegema imelikke asju. Lähed näiteks tütrega, kes on andnud eelmisel päeval etenduse Mul pole midagi selga panna! šoppama ning naased täiesti ootuspäraste seeliku ja lühikeste teksadega lapsele ning täiesti mitteplaneeritud kleidiga endale. Seejuures jätsin ma ostmata suvise käekoti, mida mul tegelikult ka vaja oleks, ning kõigele lisaks on kleit liiga pikk. Maksipikkus ei tähenda vist ikka päriselt seda, et lohiseb mööda maad?

Tunnistused saadi eile. Tüdruk läks uues pitsseelikus. Lilli ikka veel taheti – õigemini poisslaps kohe ise tuletas meelde, et ma ostaksin. Kahepeale kuus nelja tunnistustel on minu jaoks täiesti sobiv. Kõrrekesel lisaks ka Känguru-diplom. Seejuures ühest lapsest oli jõudnud koju vaid tunnistus, laps ise, nagu ma mööda sõites nägin, oli särgi seljast visanud ja lõi parasjagu staadionil klassivendadega penalteid. Teine laps oli küll kodus, kuid tunnistus oli ununenud kooli. Tõime lapse protestidest (sa tead ju väga hästi, mis seal on!) selle koos ära. Mis sellest, et teadsin muidugi väga hästi.

Täna käisin sel suvel esmakordselt ujumas, sauna taga tiigis. Mudane põhi, kiilid ümberringi sumisemas, tundsin end täiesti näkina.

Koju tulles selgus karm tõsiasi, et ka minu toodud pelmeenid ei kõlvanud süüa. Seda Suure Venna hinnangut kuulsin ma küll Kõrrekeselt, poiss ise oli loomulikult staadionil. Kui ma õhtupoole juuksuritoolis istusin, oli ta küll vahepeal kodus ja helistas (ema,kus sa ometi oled?!), kuid minu naastes oli ta uuesti staadionil. Sedakorda küll (pallipoisina) tööd tegemas.

Mu poeg laekus peale kümmet.

On sul midagi rääkida?

Jah, mõtle, meie treener T oli oma viimases klubimängus punase kaardi saanud!

Paljutõotav suvevaheaeg on alanud. Noh, lastel vähemalt. (Mina jäin kahjuks suvetööle.)

One thought on “Igapäevased lood söögi, seelikute ja staadioniga

  1. tafkav ütles:

    Uuesti on vaja poodi minna, osta kõrgete kontsadega kingad (et kleit ei lohiseks) ja see suvekott, mida vaja on. Suvetöö eest peab ju mingi lohutus olema. 🙂

Lisa kommentaar

