Väga igapäevane elu peale jõule

Mul on kahju, et jõulud läbi said,
nentis Väikevend täna pisut enne kuut õhtul kodu juures autost välja ronides.

Ebaühtlane ja sooniline jääkoorik meie tänaval on asendunud ebaühtlase porise veekihiga lume- ja jääkõrgendite vahel.

Kiirustasin lapse tuppa ja veerand tundi hiljem sõin juba purgiseljankat (töö juures pakuti lõunaks kalasuppi, ja seda ma ei söö), lugesin ajalehte, vastasin e-kirjale ning juurdlesin, kus võiks olla Väikevenna kunstmuruputsad. Ka Väikevend sõi pisut suppi – lasteaias olevat olnud õhtul tatrapuder (seda ta ei söö). Omakorda veerand tundi hiljem viisin Väikevenna staaadionile esimesse välitrenni sel hooajal.

Trennist naasesin punapõsise poisslapsega vaieldes, kas higiseksjooksnuna võib mütsi peast võtta või mitte. Vahepeal olin jõudnud poes käia.

Ka Suur Vend, kes oli peale kooli samuti staadionil käinud, demonstreeris jalga, millele oli raudlatt peale kukkunud. Hea ju, kui saab lund kohe peale panna.

Mäletasin, et mul oli jäänud leivaastjale eilsest väike šokolaad. Kas keegi teab sellest midagi?

Kahjuks tean küll, ohaks mu vanem poeg.

Väikevend mängis katkise taignarulli käepidemega Harry Potterit, kinkis mulle lasteaias meisterdatud varese ning kurtis, et ei saa üksi magama jääda – mis sellest, et unejutt- peatükk Ungari sarvsaba sai loetud ja kaks unelaulugi lauldud.

Kui ma triigitud pesud ülakorrusele tõin, oli mu pesamuna ikkagi uinunud. Suur Vend jäi magama Meistrite Liigat vaadates, ent ärkas siiski üles ja võttis oma puhtad pesudki kaasa. Kõrreke magama jäänud küll oma voodis, kuid vene keele õpik käes ja prillid ees.

Homseks tuleb veel telefoniäratus aktiveerida. Ikka 6.20.

Lisa kommentaar

