Naistepäev – tehtud ja teoskil

Ööl vastu neljapäeva hakkas Väikevend köhima, ja seda kohe põhjalikult. Äratasin Mamma hommikul kella poole seitsmese telefonikõnega – Mamma, muuseas, on alati armastanud hommikuti pikalt magada. Panin köhiva lapse auto peale, sõitsime valveapteeki ja sealt viisin poisi Mammale hoida.

Õhtuks oli köhast saanud juba kõrvavalu. Ma ise olin jõudnud käia vahepeal tööl, hambaarsti juures, toidupoes ja kooli infotunnis. Lõpuks siis kõrvaarst ja veelkord apteek.

Enne magamaminekut tekkis mul tunne, et suurem osa sellest ajast, mis ma olin ühtaegu kodus ja ärkvel, veetsin ma vannitoa ukse taga oma korda oodates. (Ehkki aja pikkus on teatavasti sõltuv asjaolust, kummal pool vannitoa ust sa parasjagu ootad, tundub mulle, et seoses kahe lapse sisenemisega puberteeti olen ma järjest sagedamini valel pool ust.)

Täna oli Väikevend algul Mamma hoida. Siis lõbustas ta minu töö juures kuuendikke. Näiteks küsides: Emme, mida sa sinna tahvlile kritseldad? , illustreerides ise värviliste kriitidega teemat hellenism kassi, koera ja hiire pildiga ning lõpuks, kui ma panin ta oma arvutisse legomänge mängima, hõiskas ta rõõmsalt: Yes, jõudsin teisele levelile! Kõigil oli lõbu laialt. Pärast oli ta tunnikese Suure Venna hoole all.

Siis viisime üheskoos bussilt maha jäänud õe muusikakooli, käisime poes ja tegime kirjut koera.

Naistepäev siiski . Ja šokolaadi mulle pealegi toodi. Lilli ma ei saanud, kahju küll. Aga Väikevend joonistas kokku neli pilti (lisaks veel tahvlile ka, eks ole).

Ning Kõrreke, kes ootab väga koos Suure Venna klassiga Jurmala veeparki minekut, teatas, et pärast lähevad nad veel koos ka sööma. Selle koha nimi olevat Libido.

Väikevenna kõrvast ei voola enam punakat vedelikku. Nii et kokkuvõttes võib päevaga rahule jääda.

Lisa kommentaar

