Rahvameditsiin ja lõbustuspark

Ärge küsige, kuidas, aga ma pillasin oma telefoni täna veekaussi. Ühest küljest oli mu pärstlõuna tavatult rahulik – keegi ei kurda, kaeba ega kutsu appi. Teisalt aga muidugimõista ka rahutukstegev – kuidas nad seal siis ilma minuta…

Võtsin lasteaiast Väikevenna ja läksime telefoniteenindusse.

Seal küsis noormees nimega Kirill, kas mul kodus riisi on.

?

(Kasta hanesulg piima sisse, küll siis näed!)

Pange telefon ööpäevaks riisi sisse, see peaks niiskuse välja tõmbama.

Rahvameditsiin on muidugi igati teretulnud.

Siis käisime veel Väikevennaga autopesulas ka. See oli täitsa nagu lõbustuspark!

2 thoughts on “Rahvameditsiin ja lõbustuspark

  1. epp ütles:

    Noh?!? Lugeja on ärevil: kas toimis? Tõmbas?

    • iibis ütles:

      Natukene justkui toimis ja tõmbas.

      Aga kasutada ma telefoni ikkagi ei saa.

      (Nii et kui kellelgi peaks tulema tahtmine mulle öelda, et ma olen tark, ilus ja osav, siis kasutatagu palun teisi kanaleid.)

Lisa kommentaar

