Kui ema streikis. Kokkuvõtteks

Kõik on elus ning ka – teatud mööndustega – tervise juures. (Ja möönduseks tuleb lugeda Väikevenna allergilist reaktsiooni lasteaias toimuvate remonttööde, mitte koduse olukorra peale.)

Plusspoolele tuleb kanda rohked maitsvad toidud, korda tehtud toad, köetud saun, pestud pesu, puhastatud soojuspump. Lisaks teadasaamine, et mõnikord on vist lihtsam ise teha kui teisi juhendada (vähemalt juhendada nii, et sa juhendatavale närvidele ei käi.)

Kadudena palun panna kirja pool pudelit köögipõrandale valgunud pesugeeli, katkiläinud (ja minu poolt asemele ostetud) pesurest ja minu närvirakud (hävinud täpselt kindlakstegematul hulgal).

Väikevenna eelkooliasjad said ära tehtud siiski koos minuga. Ka pesu triikisin mina uue nädala algul ära. (Kui Kõrreke rõõmsalt teatas, et näed, pesu ei pidanudki triikima, võisin ma vaid nentida, et pidi küll, aga keegi lihtsalt ei triikinud.)

Tagajärjed: osalejatele kogemusi. Alates sellest, kuidas võib end tunda see kena inimene, kes on hommikuks putru keetnud. (Sest ülejäänud hakkavad vinguma.) Või mida teha, kui sa planeerid hoolikalt oma menüüd, aga keegi on vahepeal midagi nahka pannud. Ja hulga praktilisi oskusi muidugi ka.

Kui ma esmaspäeva õhtul oma pleedi otsisin – streik oli siis juba ametlikult täitsa läbi – teatas Väikevend, et mina istugu ja streikigu rahulikult, tema ise toob mulle pleedi ja paneb ümber ka.

Vist on nüüd peale streiki ka kahel korral nõudepesumasin meelde tuletamata tühjendatud.

2 thoughts on “Kui ema streikis. Kokkuvõtteks

  1. Hundi ulg ütles:

    Nüüd jääb ainult loota, et Sa koondamisteadet ei saa, nii muuseas… 🙂

Lisa kommentaar

