Kui me eelkooli sõidame

Emme, kas sul mulle midagi nosimist on? Tead, meil lasteaias oli õhtul mingi oranž kamakas. Ma ei söönud üldse.

Meil tehti jalgpallis täna pilti. Huvitav, kas me läheme varsti võistlema? Üks poiss astus mulle täna jala peale ja mul on seal nüüd plaaster!

Tead, ma tahan omale sünnipäevaks ühte püssi. Seal oli üks püss, mis maksis üheksakümmend üheksa eurot. Mina tahan teist, see maksis väga vähe, ainult umbes kaheksakümmend eurot. Tead, miks ma seda tahan? Sest seda saab õlal ka kanda! Ma arvan, et sa võiksid selle püssi mulle juba praegu ära osta, sest selliste püssidega võideldi muide Eesti vabadussõjas!

Kas me oleme juba varsti kohal? Kui see poiss mulle täna jala peale astus, siis ta ütles, et ma peaks ette vaatama. Onju, ta peaks ise ette vaatama!

See juustukkel on nii hea, ma naudin seda! Too mulle alati niisuguseid juustukukleid!

Ma arvan, et sa võiksid selle püssi ära osta! Ega sellega vist päriselt lasta ei saa…

Piima oli täna ka, aga ma jätsin selle ka järele! Seal olid mingid vorstitükid ka sees!

Ei, vorstitükid polnuid piima sees, vaid seal oranžis kamakas!

Lisa kommentaar

