Mulle, teate, aitab!

Mulle, teate aitab!

Olin tulnud hommikul allakorrusele, et kohvivesi keema panna ja mõnusalt aeglast pühapäevahommikut alustada.

Köögis selgus, et Suur Vend oli hakanud küpsetama pannkooke. Mis iseenesest oli tore. Aga. Terve köök oli täis tainapritsmeid – köögikaal, kapiuksed, kraanikausiümbrus. Ületäidetud prügikasti kaane alt paistsid munakoored ja untsuläinud pannkoogilöga. Sisulise poole pealt – tainas oli ilmselgelt liiga vedel, kuigi Suur Vend ise väitis, et oli järginud kuldset 2-3-4 reeglit (kaks muna, kolm tassi jahu ja neli piima-vee segu, kunagise telekoka Hildur Soku järgi). Polnud ka ime, et koogid ei tahtnud küpseda. Lisaks oli ka õli otsa saanud.

Panin tainasse jahu juurde, otsisin külmkapist mageda või, viisin prügikasti välja ja tõstisin panni õigele, suuremale plaadile. Pooleteise tunni pärast lõpetasin põrandapesuga.

Ja siis ma otustasin.

Järgmisel nädalavahetusel ma streigin.

Annan Suurele Vennale ja Kõrrekesele raha ja võin aidata autoga poes käia. Aga söögid teevad ise, maja koristavad ise. Pesukastid pesevad tühjaks ja vaatavad, et Väikevennal oleksid eelkooli kodused tööd tehtud. Aa, soojuspumba puhastamine ka. Kõrrekesel peakski mugavam olema, sest ta on must neli senitmeetrit pikem.

Mina koristan oma toa ja loen, pleed ümber ja piimaga kohvitass käes, Imelisi ajalugusid ja ootan söömakutsumist. Kui mul on tuju, aitan lauda ka katta.

Aga emme, sa peaksid loosungi ka tegema! ütles Suur Vend.

Jah, minu loosung ongi: mulle aitab!

Suuremad lapsed hakkasid juba kokaraamatuid uurima.

Emme, mida sa veiseajukotletist arvad?

8 thoughts on “Mulle, teate, aitab!

  1. ritsik ütles:

    Ritsik seisab praegu arvuti taga püsti ja aplodeerib :D!
    Ma vaatan, oleneb nädalast, äkki ma ühinen protestiaktsiooniga, siis saab seda nimetada juba üle-eestiliseks!

  2. Hundi ulg ütles:

    Kui juba streik, siis huvitab, kes teil seal hakkab (riikliku) lepitaja rolli täitma?

  3. anonyymne AK ütles:

    Aga ikkagi, mida sa veiseajukotletist arvad? Ja kas pakuti Islandi või Uus-Guinea moodi?

  4. Rents ütles:

    Ma oleks juba ammu streikima hakanud. Lugesin just seda postitust, kus ema peab end haigena vedama apteeki ja toidupoodi ja võistlustele ja…. Oleks tahtnud lüüa lapsed välja telki elama, kuni kord majas on.

    No ja selle kõige kohal oli loomulikult mõte:”MINA pole küll KUNAGI selline olnud.”

    • iibis ütles:

      Lastetuna, s.o näiteks nii aastat viisteist tagasi, oleks ma selle mõtteavalduse esimesele poolele kahe käega alla kirjutanud.

      Ja arvanud muuhulgas, et ega MINUST ju küll KUNAGI sellise ema ei saa, kes haigena veaks end apteeki ja toidupoodi ja võistlustele.

      Inimeses peitub teinekord uskumatu potentsiaal. Igas suunas.

      • Rents ütles:

        Eks ma ikka ironiseerisin ka, tuleb häbiga tunnistada, et eks minagi olen kunagi vanemate närve kulutanud. Eks nad loodavad selle peale, et ühel päeval kulutab keegi minu omi. 😀

Lisa kommentaar

