Kleidiga lille päevil

jaan13 022 Kõik algas, justkui polekski eriti midagi. Sest väike nohu on väike nohu. Väikesest nohust sai suur, ja kui ma täna hommikul oma ööga lõhenenud huuli ja punaseks muutunud silmi peeglist nägin, sain aru, et nüüd on see siiski käes.

Saatsin töö asjus sõnumi ja kirja ning läksin voodisse tagasi. Suuremad lapsed läksid kooli, Väikevend pani endale filmi – võib olla ka kaks filmi – sest kui ma ärkasin, oli kell üksteist ja minu kõrvale oli vahepeal toodud minu enda lapsepõlvest pärit punane kaisujänes.

Keetsin endale teed ja panin sidrunit sisse. Mängisime Väikevennaga partii Limpa lauamängu. Väikevend võitis.

Helistasin perearstile, kes käskis sidruniga teed juua (ja valuvaigistit võtta). Koolist saabus ootamatult vara tütar Kõrreke. Ei saabunud üksi, vaid koos palavikuga.

Kõrreke palus, et ma tooksin köharohtu. Poodi pidin ka minema, sest kes siis ikka minu eest läheks. Kui ma olin autosse istunud, helises telefon. Suur Vend, kes küsis raha, et enne võistlusi midagi süüa. (Koolis oli olnud kapsasupp.)

Võtsin lapse auto peale ja andsin talle raha. Sellest muidugi ei piisanud.

Kas sa tahad öelda, et keegi ei tulegi mind täna vaatama?!

(Olin tegelikult küll tahtnud öelda.)

Läksin koju, sõime pisut. Ka Kõrreke, nagu selgus, polnud koolis kapsasuppi söönud.

Siis võtsin Väikevenna kaasa ja läksime ikkagi Suure Venna mängu vaatama. Viimase veretilgani võideldes tuli paraku siiski kaotus. (Sellegipoolest oli parem mäng kui kolmapäeval teise kohaliku klubi vastu saadud 91:5 võit.)

Õhtul vaatasin koos tütrega pisut Sherlock Holmes’i, seda õiget, Livanoviga.

Aga lille, selle, kellel on kleit seljas, joonistas mulle Väikevend. Ka Väikevennal on nohu.

Ma nuuskan küll, aga tead, ta tuleb tagasi! See tatt, selgitab ta kindluse mõttes.

Seevastu Mamma toodud hüatsindid on oma potis avanenud ja lõhnavad nii, et seda tunneb isegi läbi nohu!

One thought on “Kleidiga lille päevil

  1. Ruth ütles:

    Ohh! Head paranemist. Meie perel läbitud etapp…aitab ainult pikutamine ja palju juua, et haigust välja “uhhhadaa”:P

Lisa kommentaar

