Miks ma ei ostnud täna uut lauatelefoni

Meil on jah veel selline relikt. Et isa saaks rääkida oma lastega. Ja vanaemad lapselastega. Ülejäänud juhtudel tahetakse kas midagi müüa (ma ei osta mitte kunagi!) või on valeühendus.

Ja telefon läks lapse käes nädalavahetusel lõplikult katki.

Kas sa täna ostsid telefoni ära, küsis härra minult õhtul.

(Ei – kuigi lohutuseks võisin öelda, et Suur Vend leidis oma vahepeal kadunud mobiili üles.)

Sest peale tööd käisin tütrega perearsti juures.

Siis tõin noorima võsukese jalgpallist (sinna oli ta viinud vanaema, kuna mina olin tütrekesega perearsti juures.) Viisin juuniori Mamma juurde – nad lähevad homme hommikul Kessut ja Trippi vaatama (ning kingad on seekord kaasas!)

Siis tõin esikpoja korvpallist. Lisaks pojale sõidutasin koju ka kaks tema trennikaaslast. Kuna nädalavahetusel sõidetakse Pärnusse võistlema, oli seltskond autos elevil.

Siis pidin võtma  tütrekese ja minema koos temaga joogasse, kuid paraku oli neiu avastanud ootamatu koduse ülesande vene keeles. Trenni ta ei tulnud. Aga lisaks vene keele sõnadele pani ta ka tähele, et tal on vaja homseks tööõpetuseks  kolme jäätisepulka ning lipsukujulisi makarone. Tõin käsitöötarbed  – nagu näiteks jäätise – koju. Lapsed kinnitasid mulle, et pulkade eemaldamise pärast pole mul vaja muretseda.

Vahepeal oli avastanud Suur Vend, et tema vajab käsitööks kahte WC-paberi toru, kartongi, takunööri ja punast paberit.

Ohkasin ja läksin joogasse. Seal tervitas entusiastlik treener meid uue kavaga.

Ärge peapealseisu liiga hoogsalt tehke, muidu kukute, murrate kaela ja surete ära!

Ära ei surnud keegi. Kuigi, tuleb tunnistada, et peapealseisust võin ma vaid unistada. Aga mind hommikust peale saatnud peavalu kadus küll ära.

Peale trenni ohkasin uuesti ja saunas mõnulemise asemel läksin kartongi ja punast värvilist paberit ostma.

Telefonipood oli kahjuks juba kinni.

Lisa kommentaar

