Basaarilt ja teenijatoast

Kui Väikevend nägi poes müüdavat komplekti kauboide ja hobustega, hinnaga 3.99, meenus talle, et tal on kusagil kodus kindlasse kohta peidetud rahakott kuue euroga.

Emme, palun osta mulle need kauboid, ma annan sulle ausõna kodus raha tagasi!

Kodus meisterdas Väikevend paberist lendava taldriku, joonistas selle ühele poole lille ja teisele kirjutas hinna – 5.99.

Emme, osta see palun ära! 

Ostmine oleks minu arvepidamise järele tähendanud, et siis ma oleksin võlgnenud oma pojale veel kõigest kaks eurot. Lõpuks leppisime kokku, et mina saan Väikevennalt kolm eurot kauboide eest ja lendavat taldrikut võime mõlemad kasutada.

Elu nagu basaaril.

Või veel hullem.

Nädalavahetusel pesu triikides täheldasin oma teismelistele, et mina näiteks triikisin omad pesud, kaasa arvatud voodipesud, alates kümnendast eluaastast ise.

Mamma lihtsalt ei triikinud enam minu asju ja kui ma tahtsin, et oleks sile, pidingi ise tegema. 

Äkki Mamma lihtsalt ei viitsinud?

Aga sina ju viitsid, nii et kõik on korras, nentis Superstaari vaatav Kõrreke.

2 thoughts on “Basaarilt ja teenijatoast

  1. Kertu ütles:

    Mulle väga meeldib see Väikevenna pakkumine. Täiesti geniaalne.

Lisa kommentaar

