Mida teha, kui kumm läheb katki?

Noh, autokumm, ma mõtlen.

Sõidad oma ilusa merevärvi autoga sisse esimesele teele. Sattud sügisesse parki. Hakkad nutma. Kahtled elu mõttes. Jõuad järeldusele, et sa ei tea, kas su autol on tagavarakumm.

Mida siis teha? Helistad oma telefonis esimesena kirjas olevale mehele. Ei aita. Mida veel teha? Helistad viimasena kirjas oleva mehele. Tema ikka aitab.

Sõidad autoga, mil all kolmele harilikule lisaks pisike punane tagavarakumm, kummisepa juurde. Sepp parandab su katkise kummi kümne euro eest ära. (Viimasel ajal on mul tunne, et kõik asjad maksavad siin ilmas kümneka.)

Kõnnid üle pika aja pisut maad jala ning leiad ilusa ümmarguse kastanimuna. Päike paistab. Enne, kui tuleb maailmalõpp, jõuab puudelt alla kukkuda veel palju kastanimune.

3 thoughts on “Mida teha, kui kumm läheb katki?

  1. Minu sõbranna isa ei lasknud tüdrukut enne rooli, kui tal kummivahetamine kinnisilmi selge oli. Minu arvates võiks see olla üks liikluseksami osa. Endalgi on tulnud see kogemus ainult kummipurunemiste kaudu ja ma olen ka võtnud kaugekõne, et ära nüüd enam maga, aita mul kumm ära vahetada 4000 km taga.

    • reet ütles:

      Mh, mina näiteks tean, kuidas kummi vahetatakse, aga ma lihtsalt ei jaksa rattapolte lahti keerata, rääkimata tagavararatta väljatõstmisest. Ükskõik, kas tegu on suure või väikese rattaga.
      Suvel osutasime rehviabi tuttavatele austerlastele, kelle (laenatud) autosse oli tagavararatas kinni roostetanud. Ka kaks oskajat meest ei saanud seda rehvi kätte …

  2. indigoaalane ütles:

    uutel autodel, muuseas polegi tagavararehvi. On mingi vaht ja pump, mis teoreetiliselt, siis peaks aitama.
    Sülitan nüüd kolm korda ja palvetan, et ma seda kunagi teada ei saa.
    Siiani on alati vedanud, rehv on läinud katki üsna mingi remonditöökoja kõrval ja olen lihtsalt ignoreerides kõiki reegleid ise kohale sõitnud.
    jama jah..

Lisa kommentaar

