Miks nad kõik värvivad?

Mind on ammu huvitanud, miks peaaegu kõik minuvanused naised oma juukseid värvivad. Panin omale juuksurisse aja kinni. Senised juuksevärvieksperimendid (elu jooksul kahel korral) ei lõppenud küll hästi. (Täpsustused huvilistele siit ) Aga ikkagi. Äkki on ka minul lõpuks aeg käes?

Esimene ehmatus – punase peaga mutt korrusmaja kolmandast trepikojast, kes alati teab, kuidas asjad (teistel) käivad – leevenes mõnevõrra, kui juuksed kuivasid.

Nüüd sa pead umbes kuu aja pärast tulema väljakasvu värvima, teatas juuksuriproua rõõmsalt.

Minu mõtlikuks muutunud näolilmet nähes lisas ta jätkuvalt reipal toonil: Saidki endale kohustuse juurde!

Niisiis on ilmselt üks võimalik vastus minu küsimusele: värvivad, sest pole midagi teha.

Kodus ootasid mind lapsed ja Vanaema.

Nagu kastanimuna, kommenteeris viimane.

Enne oli palju ilusam, hindas Suur Vend.

Väikevend, keda trendiasjadest alati teadlik Suur Vend oli ennist töganud bakugani ostmise pärast (kes neid ikka tänapäeval ostab!) tundis minuga ühtekuuluvust. (Emme on maailmas kõige ilusam! Ja on ju, et ma võin oma raha eest bakugani osta, kui see mulle meeldib?)

Just minu lemmikvärv, imetles Kõrreke.

Maailmas ongi palju seletamatut, nagu ma lugesin ilusalongilektüürist, värv juustel ja kohvitass näpus. Kõik on suhteline ja moodustab vaid osakesi tervikust. Ja kas teate, inimene ei peagi kõigest aru saama! (See ei kõla küll sama hästi, kui teine analoogsest allikast pärit tarkus – Saa tema peenisest maksimumnauding – aga parema puudusel kõlbab küll!)

6 thoughts on “Miks nad kõik värvivad?

  1. tafkav ütles:

    Ma olen oma juuksuri nimekirjas vanim naisinime, kes ei ole kordagi elus juukseid värvinud (ükskord katsetasin tooniva šampooniga, see ei kvalifitseeru). Ma arvan, et tukas olev hall peab veel paar aastat jõudu koguma, siis jõuan minagi selleni – ehk siis põhjuseks oleks enesepettus, et ma veel ei ole vana ja hall (I want to meet Bob Dylan). 🙂

  2. Kadri ütles:

    Esimesed hallid juuksed ilmusid viisteist aastat tagasi – no ma olin siis ju päris laps alles! 🙂 Tahan, et välimine mina ikka sisemist väljendaks, eks ole.

  3. notsu ütles:

    Mul on ammu halle juukseiid peas, aga värvida ei ole veel viitsinud – see tundub just selline asi, et kui korra värvid, on eluks ajaks kohustus kaelas, sest appi, juured hakkavad välja kasvama. aga ma ei tea, kellest ma siin vanem või noorem olen. 1976. aasta väljalase.

  4. iibis ütles:

    Noh selle vanusega on, nagu on. Omal ajal suur vahe, kilpkonnaikka jõudes pole ju vahet, kas 122 või 124. Nii et vanus, Notsu, on umbes sama.

    Tähelepanupuuduse üle esimest päeva punapeana ei kurda. Kus ma saakski, kui juba hommikul lasteaeda minnes juhtis Väikevend sellele tähelepanu – ja nii õpetaja, SJ ema kui K isa kiitsid viisakalt. Õhtuks poisi vaimustus lahtus ning ta valas vaata et pisaraid, kui ta kuulis, et see ei kulugi maha. Muud reageeringud päeva jooksul jäid nende kahe vahepeale.

  5. Minu drastilisem värvimiskogemus on muidugi Ungarist, kus ma läksin oma halli katma (ma hakkasin minema halliks 17 aastaselt ja umbes 26 eluaastaks olin ma üleni hall, nüüd kasvab välja lumivalge) ja mind värviti sõna otseses mõttes hallikirjuks!!!! Vesinikku sai ka kindlasti liiga palju, sest ma nägin välja nagu pulstunud koer. Järgmisel päeval helistasin ma oma Viini juuksurisalongi, kuigi mul ei olnud plaanis paarisadat eurot hakkama panna, ning kimasin kohale. Viinis on eraldi värvimeistrid, kes ainult värvivadki, lõikusi ei tee ja üks selline segas mulle kokku peaaegu et musta ja täiesti orandzi ning sellest tuli minu elu kõige ilusam värv. Tume kastan, kus helkisid erinevad sügistoonid (ja sügis oli ka). Philip lõikas veel soengu ka peale! No küll ma olin ilus;)

    Andke mulle aga märksõnaks juuksur ja ma pajatan teile lõputult lugusid…:)

  6. Paula ütles:

    Mina alustasin 19 aastaselt puhtalt edevuse pärast. Praeguseks ma ei mäletagi, mis värvi mu oma juuksed on ning puudub teadmine hallide juuste olemasolust

Lisa kommentaar

