Suur Vend kirjutab luuletust

Eile õhtul, kui trennis käidud ja suurem osa kodutöid samuti tehtud, oli Suur Vend murelik. Nad pidid kirjutama järgmiseks päevaks kolmesalmilise luuletuse.

Õpetaja ütles, et luuletajad kirjutavad sellest, mida nad tunnevad või läbi elavad. Ma mõtlesin, et ma kirjutan kokandusest või spordist, aga ühtegi head mõtet ei tule!

Soovitasin poisil lihtsalt magama minna ning äratuskell varasemaks panna.

Nii ta tegigi.Ärkas kell kuus hommikul üles ning hakkas luuletama. Kui mina kolmveerand tunni pärast alla korrusele jõudsin, oli poeet juba valmis luuletust ette lugema.

Luuletuse toon siinkohal ära Suure Venna lahkel loal, kelle ainus tingimus oli, et ta esineb inkognito (ta on meil kord juba selline tagasihoidlik), kuid säilitab autoriõigused.

Palun, siin see siis on:

Mina (ja vahepeal ka sina)

Kangelane pole mina
ning president ei ole sina.
Seega minuga sa ära vaidle
ja minu ees sa ära taidle.

Valmis keedan iga pudru,
ma ei ole mingi ludru.
Ajalehte võin ma lugeda
ning ka lapsi sugeda.

Veel ma oskan putru süüa
ning palli väravasse lüüa.
Veel ma oskan mängida
ning linna peal ka hängida.

Õhtul selgus, et ta oli vist ainus poiss, kel luuletus valmis oli. Ja tüdrukud kirjutasid peamiselt ilmast.

(Eelmisel nädalal kirjutas noor luuletaja korvpalliteemalise haiku.)

NB! Postituses äratoodud luuletuse autoriõiguse kuuluvad ainult ja vääramatult Suurele Vennale!

4 thoughts on “Suur Vend kirjutab luuletust

  1. Ingrid ütles:

    Nii ehedalt poisilik luuletus:) Kas seda korvpalliteemalist haikut ka näidatakse? Autoriõiguseid säilitades, loomulikult. Ja inkognito.

    • iibis ütles:

      Korvpallihaiku:
      põrgatan palli
      viskan korvi selle sops
      tõin kolm punkti ma

      Ühe haiku kirjutanud noorpoeet ka tunnikontrollis, aga see on vist õpetaja käes või ära kadunud.

  2. Teele Vaalma ütles:

    Tahaks laikida kohe seda luuletust 😀

Lisa kommentaar

