Sild

Plikana unistad ikka igasugustest asjadest. Üldiselt mu kujutlus sellest, kuidas ma ühel päeval elama hakkan, just väga püsiv ei olnud. Kujuteldavad elukutsed vaheldusid nagu ka kujutlus mehest, keda ma kunagi armastama hakkan ja abielus olen ja lapsed saan.  (Need kõik tähendasid minu jaoks – ilmselge inglise romaanidega liialdamise tagajärg – sama asja.) Mis oli küll kindel: ma tahtsin rohkem kui üht last ning millegipärast visualiseerisin kogu selle kamba, s.t armastavad abikaasad koos võluvate järeltulijatega, sinist ja valget ruutu laudlinaga kaetud laua ümber.  Viimane on, lisaks lastele, seega ainus kindel sild kunagiste tulevikufantaasiate ja tänase päeva vahel.
Igapäevane elu kulgeb oma vääramatus rütmis.  Lapsed on olnud neli ja pool päeva olnud kodus tagasi. Täna panin kergendusohkega käima pesumasina: peale laste naasmist olid esmakordselt mõlemad mustapesukastid täiesti tühjad.

Oo, kaunis hetk, sa viibi veel!

Panin söögilauale värskelttriigitud lina ning katsime lastega laua. Enne, kui ma olin jõudnud pajakinda kööki viia, jõudis Väikevend tõsta kukeseenekastet mitte ainult taldrikusse, vaid ka laudlinale.  Suur Vend tegi sama kartulite ning Kõrreke tomatitega.

Õhtul tegin vaarikatega purukooki. Kõrreke keetis Halli Kuninga teed.  Võtsin uue puhta laudlina. (Viies alates kolmapäevast, kui lapsed on tagasi.)

4 thoughts on “Sild

  1. reet ütles:

    Kas Sul on kõik laudlinad sinise-valgeruudulised? Igatahes ilus on see küll ja mõnevõrra kangelaslik, minu meelest. Muidugi, meil saab nii keskmise kui noorima puhul pärast sööki täpselt öelda, milline komponent toidust ei maitsenud ja seega taldriku serva alla varju lükati … Äkki umbes viie aasta pärast jõuame meiegi laudlinadeni.

  2. nodsu ütles:

    Oled sa alles tubli – mul pole isegi lapsi ja ometi ei mäleta ma aega, mil mustapesukastid oleks tühjad olnud. Nad… nad ei käi ju tühjaks või umbes nii.

  3. iibis ütles:

    Reet: mul on tõepoolest rohkem kui üks sinise-valgeruuduline lina. Ja linatasandile jõudmine võtab jah u 5 aastat aega.

    Muuseas on ühel mu kolleegil ka laudlinateooria, mis kõlas umbes nõnda: Kui panna lauale puhas lina, tehakse sinna esimese tunni aja jooksul kaks vääramatut plekki. Seejärel ei aja sinna järgneva nädala jooksul enam keegi midagi peale.

    Nodsu: eks seda juhtubki harva – võiks lipugi seepeale vardasse tõmmata. Aga üldiselt: tööstuslike kogustega ongi lihtsam opereerida. Mastaabiefekt.

    Ning lisaks võin ma kinnitada: ega ma suurt rohkem midagi ei oskagi. Ei tantsi, ei oma loomingulisi andeid ja olen käeliselt ka koba. Nii et pesupesu asendab ehk siinkohal loovat eneseväljendust? (Ma parem ei lähene küsimusele freudistlikult…)

  4. nodsu ütles:

    nende annetega on õudselt segane värk, ma olen üldiselt käeliselt koba mis koba, aga kui vaja süüa teha, siis järsku käivad näpud hirmus nobedasti ja teavad ise, kuhu minna. sellised asjad panevad üldse kahtlema annete kui niisuguste olemasolus.

Lisa kommentaar

