Isiklikud edetabelid

Ükspäev koostasid lapsed siin oma isiklikke edetabeleid. Olin kohe korralikult kõrvust tõstetud. Väikevenna tabelis olin esikohal, mulle järgnesid vend ja õde ning kõik maailma koerad ja kõik maailma kassid. Kõrrekese tabelis jagasin esikohta Nurriga. Suure Venna tabeli tipus oli Sergei Pareiko, seejärel tuli ema. (Ilmselt pean rohkem trenni tegema!)

Muidugi on jalgpall kõige tähtsam maailmas. Sellega on leppinud isegi Kõrreke, kes vaatab alistunult internetist Kättemaksukontori vanu osasid ning loeb rõõmsalt Minu perest ja muudest loomadest. Jah, isegi mu tütar on aru saanud, et telekapuldile pretendeerida oleks temast ülima mõistmatuse ülesnäitamine. Ta üritas vennaga viisakas olla ning korra küsis koguni seltskondliku vestluse mõttes, et kellega Eesti nüüd mängib.

Aga täna nägin mina ka jalgpalli! Kohe päris mängu. Suure Venna klubi mängis teise kohaliku tegijaga. Mäng jäi viiki ning Suur Vend lõi viimastel sekunditel viigivärava. Raudselt parim jalgpall sel aastal!

Lisa kommentaar

