Külmapühad

Talv on nüüd lõpuks tõesti käes – ja minu jaoks tähendab see hetkel, et ma kütan, kütan ja kütan.

Lapsed võiksid pidada külmapühi, aga käivad koolis. Tütar oli lootusrikas – äkki on homme veel vähem õpilasi kohal! (Mida vähem, seda toredam olevat.)

Meie pere koolilapsed käivad seega siis koolis. Et seal on soe (meil kodus ei ole, kui ma parasjagu ei küta) ja saavad süüa. (Põhjenduse järgi võiks tekitada laste kodune olukord mõningaid huvitavaid mõtteid…) Kusjuures eelmisel aastal suurte külmadega otsustas Suur Vend, et tema peab ka ühe päeva külmapühi. Ja järgmisel päeval oli haige ka.

Poisile seitsme ajal trenni järele minnes oli näha, et suurem osa härraseid trenni igatahes jõudis. Kuigi – kui treener pärast küsis, selgus, et julgelt kolmandik oli külma tõttu koolist koju jäänud. Viisin poisi koju ja seejärel tütrele muusikakooli järele. Koju jõudsin pool kaheksa. (Ma olin tegelikult päeval ka umbes kaks korda 15 minutit kodus olnud, et tuli üles teha ning siis veel, et puid alla panna.)

Peale õhtusööki avaldas Väikevend soovi mõnda lauamängu mängida. Üleval valis ta karbi Ben 10 puslega, kus nagu selgus, olid ühte karpi tallele pandud kõik Väikevenna kolm temaatilist puslet – 60, 70 ja 100 tükiga. Alustasime siis sorteerimisest. Tingimine ja kauplemine lõppes sellega, et pääsesin 6o-tükilisega. Väikevend olid südamest hämmeldunud: Kas sulle ei meeldigi ägedaid puslesid kokku panna? (Tuleb tunnistada, et mõiste kvaliteetaeg on mulle varemgi ähmaseks jäänud.)

Tundub, et muumidel oli ikka päris hea mõte kõht kuuseokkaid täis süüa ning talveunne jääda. Väga mõnus oleks alles kevadel ärgata!

Kütta on veel vaja.

3 thoughts on “Külmapühad

  1. anonyymne AK ütles:

    Kuula seda

    ja ära blogi nii rajusti.. höhöhöö

  2. Laps Eestis ütles:

    Heh. Mina vist olengi talviti talveunes. Teen need kõige hädapärasemad toimetused ja muu aja lihtsalt olen. Juhtub, et ka arvutis.
    Uskumatult vähe õnnestub teha, kui seda tahta 🙂

Lisa kommentaar

