Jaanuar – tegime, mis suutsime!

Aasta, võiks öelda, on alanud meeleolukalt. Saavutuste üleslugemiseks jääb ühe käe sõrmedest raudselt puudu! Niisiis:

*Parem esikumm, mis purunes (rõhutusest?) otse teel toomaks töömees puid tegema. Kumm on vahetatud, töömehe asjus pean homme helistama. (Oma blogi võib ju täitsa vabalt to-do listina kasutada?)

*Jänes. (Kõrrekese tehtud.) Mina küll niimoodi jänest ei oska teha.

*Nõelapadi – Kõrrekese tehtud, kingitus mulle sünnipäevaks. Mina olen ka kunagi Mammale nõelapadja teinud – see on tal siiamaani alles. Võis samuti olla, et sünnipäevaks? (Sünnipäeva ennast vist saavutuste hulka lugeda ei saa, kuna isiklikud teened selles osas puuduvad.)

*Suur Vend sai korvpallivõistlustelt karika. See on küll saavutus, pole kahtlustki! Minul näiteks pole siiamaani – oma kõrgest east hoolimata – veel ainsatki.

*Lisaks järgis Suur Vend täna Tallinna linnapea eeskuju. Kui viimane oli kukkunud ja murdnud jala rasvathaseid (Parus major) toites, siis minu poeg libastus trepil nähtamatut kodukassi (Felis catus) toites. Jalg püsib esialgsetel andmetel ühes tükis koos, ainult krõbinad pudenesid laiali. (Hull lugu, kui vastupidi oleks.)

*Üle saja aasta õnnestus mul veeta mõned tunnid kultuurse täiskasvanud inimesena ja käia pealinnas teatris. Amy seisukoht meeldis mulle väga, aga ma arvan, et mulle oleks vist meeldinud iga etendus, mis ei lõppe peategelaste lõbusa ühislauluga. (Ütleb ja läheb kontrollima, mis kuupäeval tuli välja osta Mary Poppinisi piletid.)

/ära/

2 thoughts on “Jaanuar – tegime, mis suutsime!

  1. Minu jaanuari mahtusid ka nii Amy kui Poppins. Pean küll tunnistama, et Amy seisukoht mulle väga ei meeldinud, vot jäi see teatriime minu jaoks sündimata. Aga Mary Poppins meeldis küll:))) Lapsena päris seda õiget iva sealt raamatust ikka üles ei leidnud, aga nüüd oli see nii ilusti lavalaudadele toodud.

    • iibis ütles:

      Amy juures oli see, et tagasiteel koju selgus, et kõik inimesed olid näinud erinevat lugu. Kes nentis, et “hea on näha, et ka teiste abielud pole täisulikud”, kes keskendus teatri – tv liinile. Mina nägin ema ja tütre suhete lugu, ilmselt tänu asjaolule, et nagu AL Esme rollis, nii on ka minu ema kõnekate pauside teeneline kunstnik.

      Mary Poppins on mul tegelikult nähtud (töökohustuste täitmisel). Aga teised tahavad ka!

Lisa kommentaar

