Lahendamata ülesanded

Esiteks: kass on meil endiselt keldris. Nägu ta ei näita. Meie pakutud toitu õnneks sööb. Konsultatsioon spetsialistiga – mitte käia kutsumas ega otsimas, aga jätta uks meie juurde avatuks. Kui ise otsustab tulla, siis tuleb. Päris naljakas on pidada nähtamatut kodulooma.

Edasi: neljanda klassi matemaatika ja matemaatikaõpetaja juhtum. Kui laps oli puudunud, siis kirjutsin ja küsisin, kuna tal konsultatsioon on. Vastus: tööks polegi vaja muud, kui valemeid ja korrutustabelit, konsultatsiooni kohta vastust ei saanud. Tegin siis süsteemi ise poisile selgeks, minu matemaatikaõpetajakarjäär päädis hindega neli – ning nagu ikka sellistel puhkudel üks punkt jäi viiest puudu. Täna õhtul arvutasime ülesandeid lattide, kommikottide ja mandariinide kohta. Näiteks, kuidas arvutada, kui palju maksab sada latti eurodes, kui ühe lati hind on 1 euro 40 senti ja komasid pole me veel õppinud.

Meie noorsportlane läheb homme oma iga-aasasele spordiarstivisiidile. Täna täitsin ankeedi ära – no ikka päris huvitavaid asju küsitakse nädalas vähemalt viis (meil tuleb võistlustega koos isegi kümme, kusjuures kooli kehaline ei tule arvesse) tundi treenivatelt lastelt. Igal juhul võisin kinnitada täiesti ausalt – mu lapsel pole sirprakulist aneemiat, lamatisi ega Marfani sündroomi (mis asi see veel on?) Kuigi, samas, küsimusele kas olete olnud treeningu ajal tundnud ebamugavustunnet rinnus, sai poisilt siiski vastuse: ükskord, kui ma tulin otse kooli rahvasteepallitrennist korvpalli, siis mul pärast korvpalli lõppu oli kuidagi imelik olla.

Nii, nüüd veel ainult lasteaia arenguvestluse ankeet, kus tuleb ausalt tuhka pähe raputada ning tunnistada, et minus pole kübetki head tahet, panustamaks rühma arengusse näiteks õmblustöö või transpordi muretsemisega.

Olen ma oma hommikuse konjakijoomise juba maha jätnud? Paluks selle kohta kah küsimust mõnes ankeedis, ma kohe vastan!

11 thoughts on “Lahendamata ülesanded

  1. reet ütles:

    Meil oli kunagi Esmerelda Margaret Note Spelling, kes samuti keeldus ennast näitamast. Lõpuks õngitsesin ta ahju tagant välja ja tegin kaisuteraapiat. Loomake oli nii hirmunud, et ei julgenud isegi küünistada. Nädalajagu sunnitud kaisuteraapia seansse mõjus, kass tuli tuppa ja hakkas tasapisi ka mujal viibima kui lapikuna kapi all. Hiljem tuli juba ise sülle, nurrus nagu miniatuurne traktor ja sõtkus kõiki käpa alla jäävaid kehaosi.

  2. Paula ütles:

    Matemaatika võtmesõna pole koma vaid teisendamine 🙂

  3. ritsik ütles:

    Animal Planeti pealt on saade My cat is from hell, seal õpetab kassipsühholoog agressiivsete kassidega hakkama saama. Kindlasti on omad nipid ka argade kasside jaoks.
    Mulle on saatest meelde jäänud, et paljud kassid vajavad turvatunde jaoks rohkelt peiduvõimalusi – mõni kardab põrandat ja tahab liikuda vaid mööda kappe-aknalaudu, teine tahab just olla maadligi ja varjus, nende jaoks peaksid olema igast varjevõimalused avatud ruumides.
    Kannatlikkust!

  4. Sille ütles:

    Mul sõbranna võttis mitu aastat tagasi ka varjupaigast kassi. Küll vastupidiselt teile, agressiivse. Aga tookord neile öeldi, et kaks nädalat pidi võtmesõna olema.

    Mu sõbranna perekonnal sai nädalaga mõõt täis, võtsid kassi ja pistsid vanni. Pärast vanni oli majas kui teine kass. Magav nurrumootor.

  5. notsu ütles:

    “natuke imelik olla” võiks pärast kaht järjestikust trenni tähendada lihtsalt “kõht oli liiga tühjaks läinud”. vähemalt minuga juhtub see sageli nii.

  6. iibis ütles:

    Katsun pähe õppida: kaisuteraapia, teisendamine, varjendid, vann ja nälg. (Aitäh heade nõuannete eest!)

  7. kairi ütles:

    see on teil tavaline kiusupanev kass! nii kui toitmine lõpetada, kolib üles tagasi ja hakkab jälle nähtavaks 🙂

  8. Trulla ütles:

    Mina omaenese tarkusest hakkaks söögikaussi vaikselt toale lähemale nihutama. Söögiisu pidi üks suurematest liikumapanevatest jõududest olema. Kui siis söömise ajal keegi kiljudes ja müdistades elukat ei hirmuta (vaikselt eemal võib, soovitavalt ainsuses, istuda ja vaadata, natuke vaguralt kiisutada ka ehk), siis peaks ehk ka inimesed pisut vastuvõetavamad olema ja toas söömine samuti viimaks päevakorda jõudma. Samas eelmises kohas ta ju suhtles inimestega ja puha, nii et päris inimesevõõristus nüüd teda ka vaevata ei tohiks. Ju ta paneb veits kiusu jah seal teil. 🙂

  9. Trulla ütles:

    Oma kasside puhul olen tähendanud, et inimese otsustavus ja kassi pilli järgi mitte tantsimine on päris hea vahend elukate piirides hoidmiseks – kui nad meil saaksid omatahtsi teha, siis vist magaksid kogu aeg ainult meie voodis (meid sinna lubamata), sööksid pasteeti ja praekana ning hammustaksid-küünistaksid kõiki kes neile ei meeldiks, kasti ei kasutaks ja pissiksid sinna kus parajasti kõige toredam tundub. Kõigi nende asjade üle olen ma oma elukatega maid jaganud, mina olen võitjaks jäänud ja tants käib minu tahtmist mööda. Aga jah, mõningaid kassitundeid on nende kakelusta käigus kahtlemata riivatud. 🙂

    Jaksu teile oma karviku dresseerimisel. 🙂

  10. iibis ütles:

    Ma dresseeriksin teda, mis mühiseb, kui ma teda näeksin!

    Eile õhtul, kui põngerjad magasid ja mina voodis lugesin, ma kuulsin teda (esimest korda peale keldrisse pagemist). Käis kastis ja siis tuli krõbinaid sööma. Läksin siis ja vestlesin temaga.

    Üritan ikka n.ö pehmete meetoditega läheneda, loomake niigi traumeeritud oma lühikese elu jooksul – esimene pere jättis ta maha, siis sai ta ca poole aasta vanuses kaks poega, kellele tal polnud piima (pojad adopteeris õnneks poegadega kassimammi naabrusest) seejärel reedeti ta – vähemasti tema enda arusaama järgi veelkord minu kolleegi poolt, kes ta puuri pisitis ja senisest elukohast ära tõi. Las ta toibub rahus.

Lisa kommentaar

