Kui palju on kaksteist?

Üks meie pere raudseid tradisioone on see, et sünnipäevalapse toolile on kinnitatud vanuse jagu õhupalle. Esialgu oli sellega päris lihtne. Aga kaksteist õhupalli täis puhuda pole naljaasi. Ikka päris suur number juba.

Mida soovida kaheteistkümnesele? Ühest küljest pole ju tosin aastat midagi – uudishimu ja imestamist maailma üle peaks veel jaguma. Teisalt – kogu seda värki on nähtud juba piisavalt, et omada mõningast kogemust ja tarkust.

Nojah – ma igatahes loodan, et kui mu tütar saab saja-aastaseks, olen ma juba surnud või on keegi minu asemel õhupallipuhumise üle võtnud. Tegelikult – mis ma ikka kurdan – sünnipäevakoogi juures aitas Suur Vend igati kaasa. (Ja kingituse ostis ta õele juba augustis valmis!)

Igal juhul – mõni minut peale nelja hommikul hüüdkem kaksteist hurraad Kõrrekesele!

3 thoughts on “Kui palju on kaksteist?

  1. ritsik ütles:

    Palju õnne!
    tore traditsioon see õhupallivärk. meil oli sünnipäevalapse tooliga õhkutõstmine, aga paraku seda ei saa enam ammu teha.

  2. Sehkendaja ütles:

    Varsti pole muret – pallid tõstavad sünnipäevalapse ise üles 🙂 Me ka sel aastal vaatasime 9 küünalt tordil ja leidsime, et see on päris suur hulk ikka juba. Varsti paneme numbrikujulise küünla.

    Preilile veelkord palju õnne! (Nüüd siis uue aja kombed ja soovisin juba FB-s ka :))

  3. iibis ütles:

    Tänud! Teismelised on võluvad – ja ega nad põhimõtteliselt väga jonniealistest erinegi – ainult teemad ja väljendusvahendid on erinevad. Kaheteistkümnene Kõrreke on muuseas täpselt minu pikkune. Varsti muidugi pikem – ja targem nagunii.

    Mulle tegelikult meeldib päris hästi olla kaheteistkümnese tütre ema.

Lisa kommentaar

