Kui palju on liiga palju?

Väikevend istub esikus kirstule ja palub: Emme, palun võta mul saapad jalast!

Kuule, Väikevend, esiteks oled sa ju suur poiss ja teiseks on mul niigi sada asja teha!

Nojah, nüüd on sul siis sada üks. See küll ei ole liiga palju. Aga kui oleks juba sada kaks, siis küll oleks!

 
***
Suur Vend seevastu helistab mulle peale tundide lõppu: Tead, emps, ma ei tule täna enne korvpalli koju. Ma jään täna veel kooli rahvastepallitrenni ka!

Korvpallitrenni lähen ma poisile õhtul vastu. Tegelikult on need õhtused kojusõidud läbi linna päris toredad – saabki Suure Vennaga segamatult rääkida. Seekord, peale kohustuslikke trenni- ja koolijutte (just selles tähtsusejärjekorras) teatab mu poeg, et ka tema tahaks mõnda pilli õppida.

Ma käin ju muusikaklassis!

Sa käid niigi kahes trennis, poistekooris ja näiteringis. Ma arvan, et sellest piisab täiesti.

Selgub, et sõber T, samuti üks vinge spordipoiss, oli hakanud viiulit õppima.

Ja kuidas T-l viiuliõppimine sujub?

Väga hästi, sõnab mu poeg rõhuga mõlemal sõnal. Ta käis juba teises tunnis!

Lisa kommentaar

