Kuidas lapsed kasvavad

Ma mäletan kaheksa aasta tagust mänguasjapoodi ühes Rootsi väikelinnas. Ma ei tea, kas sealsesse poodi oleks kauemaks tahtnud jääda – ma ise või mu lapsed. Nukumajad, konstruktorid, ehtne Pipi maja koos nukkudega – kõik see kokku meenutas mänguasjapoodi Pipi raamatust – teate küll, sellest vanast raamatust nende õigete piltidega. See oli tõeline unistuste koht, kust hea meelega oleks ostnud terve sületäie asju.

Tänases mänguasjapoes vähemalt minul küll mingeid kiusatusi ei teki. Aga Väikevend oleks kõigi nende pleipleide, bentennide ja nindžadlegodega otsekui koos karjas käinud. Kõiki tunneb ja teab (ja tahab muidugi endale saada).

Ehh, täna õnnestus kõik hiina plastmass poodi jätta. Projekti Talvesaapad Väikevennale viisime kenasti ellu (saapapood oli mänguasjapoe kõrval, sestap ei olnud võimalik viimast siiski päriselt vältida).

See-eest Suur Vend on praegu Tallinnas staadionil. (No kus siis veel?) Ma loodan, et ta seal ära ei külmeta, ja et viiest eurost, mis ma talle kuuma tee ostmiseks kaasa andsin, ikka piisab kuuma tee ostmiseks.

Lisaks jalgpallile on olnud ka muude püsiväärtuste nädal: Kõrreke tegi ära heliredelite arvestuse (hindeks 9), Väikevend lõpetas ujumiskursused ja Suur Vend käis klassikaaslastega mardisandiks. Teinekord tundub päris üllatav, et taolised asjad ikka veel olemas on – ja kõigi nende tasuta nukuparukate alla päriselt ära pole kadunud.

One thought on “Kuidas lapsed kasvavad

  1. iibis ütles:

    Ise küsin, ise vastan. Õigupoolest jäi küsimus – kas viie euro eest oleks saanud Lilleküla staadionil topsi kuuma teed – vastuseta. Küll aga teab kogu pere, et nelja euro eest sai osta pasuna. Kahjuks ei piisanud mu poja kaasaelamispanusest küll eestlaste võiduks. Pasuna lärmi taha see küll poleks tohtinud jääda!

Lisa kommentaar

