Usalda vaid seda, kellest on näha, kus ta oma aju hoiab!

Ginny!” ütles härra Weasley täiesti hämmastunult. “Kas ma ei ole sulle siis midagi õpetanud? Mida ma olen sulle kogu aeg rääkinud? Ära usalda kunagi midagi, mis oskab iseseisvalt mõelda, kui sa ei näe, kus see oma aju hoiab.” (J. K. Rowling Harry Potter ja saladuste kamber.)

Need härra Weasly sõnad meenusid mulle täna hommikul, kui Suur Vend tuli alla, telefon näpus ja näitas mulle kurvalt saabunud sõnumit. Sõnumit, mille sisu oli kokkuvõtvalt: limiit on läbi!

Meil on olnud selge kokkulepe mitte tellida telefoni teel muusikat, helinaid ega arvutimänge. Seni on see kokkulepe töötanud.

Aga keegi ütles mulle seal mängus, et sealt saab täitsa tasuta raha!

?

Noh, seda raha selle mängu jaoks.

Läksime siis pealelõunal koos telefoniteenindusse. Seal klõbistas telefonipoe noormees mõnda aega arvutis ning sain tulemusena meiliaadressi, kuhu kirjutada, et tahan tellimust lõpetada. Muidu laekuks mu poisi virtuaalsesse rahakotti uus summa igal nädalal.

(Nagu selgus, sai selle eest osta virtuaalset juustu…)

Meenutasin siis lapselegi härra Weasleyt ja tema resümeed: niisugune kahtlane asi on ilmselgelt musta maagiat täis!

Lisa kommentaar

